  • 11. Data: 2017-05-11 10:52:08
    Temat: Re: Klauzula wykonalności
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zróbmy zakład.
    Otwierający wątek złoży w sądzie (wyśle pocztą) wniosek jak poniżej:

    " Wierzyciel:
    Imię i nazwisko, adres do doręczeń, Pesel (NIP).

    Sygn. akt ... Nc ...../...

    Do:
    Sądu Rejonowego dla ..... w .....
    ... Wydział Cywilny
    ul. .....
    ..... .....

    ....., dnia ... ..... 2017 r.

    Dłużnik:
    Imię i nazwisko (nazwa), adres zamieszkania (siedziby), Pesel (NIP, Regon, KRS).

    O uznanie orzeczenia za prawomocne i o klauzulę wykonalności

    Proszę o uznanie nakazu zapłaty z dnia ... ..... ..... roku sygn. akt ... Nc
    ...../... w sprawie o zapłatę przeciwko ..... ..... zamieszkałemu (z siedzibą w)
    ..... Pesel (NIP, KRS, Regon) ..... za prawomocny oraz o nadanie przedmiotowemu
    nakazowi zapłaty klauzuli wykonalności z doręczeniem na adres Powoda.

    (-) Imię, nazwisko, własnoręczny podpis "

    I jeśli sąd nie wezwie go do wniesienia opłaty, jesteś mi winien flaszkę.
    Tylko nie wyciągaj z tego pojemnika na szkło co zawsze ;-)
    Kto przybija?

    -----

  • 12. Data: 2017-05-11 10:56:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-11 o 10:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zróbmy zakład.
    > Otwierający wątek złoży w sądzie (wyśle pocztą) wniosek jak poniżej:

    O to się nie zakładam, bo nie wiem jak postępują konkretne sądy.
    Zgodnie z przepisami powinny kasować.
    Mnie nie wzywały, bo zwykle płacę razem z wnioskiem.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-05-11 23:47:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-05-17 o 10:52, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    >

    > I jeśli sąd nie wezwie go do wniesienia opłaty, jesteś mi winien flaszkę.
    > Tylko nie wyciągaj z tego pojemnika na szkło co zawsze ;-)

    Jak trafisz na dowcipny sąd, to Ci odpisze, że uznaje za prawomocne :-).
    No i ciekawe, co sobie z tym zrobisz.

    Sad musi stosowną pieczątkę na czymś przybić i albo mu to coś
    dostarczysz, albo Cię skasuje za wydrukowanie sobie wtórnika.

  • 14. Data: 2017-05-12 06:33:40
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A jak trafisz na mało dowcipny, to odpowie postanowieniem z dnia ... sygn. akt ...
    oddalającym wniosek o nadanie klauzuli wykonalnosci z uzasadnieniem, iż nakaz się nie
    uprawomocnił.

    I zastanów się przez analogię, ile płacisz za wniosek o sporządzenie i doręczenie
    pisamnego uzasadnienia wyroku i pod czym sąd (nieadministracyjny) to uzasadnienie
    sporządza.

    -----