  • 1. Data: 2003-04-28 09:46:56
    Temat: Klauzaula konkurencyjnosci - jak?
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    Witam,

    Będę zatrudniał człowieka się z nim rozliczał w różnych formach (faktura,
    umowa o dzieło, ale NIE umowa o pracę) w zależności od typu zadania.
    Jaki JEDEN dokument z nim (z jego firmą?) spisać aby zapewnić sobie
    bezpieczeństwo danych informacji, które w trakcie takiej pracy będę mu
    przekazywał?

    Mile widziane konkretne wzory.

    Z góry dziękuję.

    WWWojtas

  • 2. Data: 2003-04-28 12:42:15
    Temat: Re: Klauzaula konkurencyjnosci - jak?
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "WojtekW" <o...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki JEDEN dokument z nim (z jego firmą?) spisać aby zapewnić sobie
    > bezpieczeństwo danych informacji, które w trakcie takiej pracy będę mu

    Po pierwsze to nie będziesz go zatrudniał, tylko on będzie z Tobą
    współpracował.
    A umowa ? Wystarczy ruszyć trochę głową:

    do umowy o dzieło można dodać jeden punkt:
    Zleceniobiorca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy danych przekazanych
    przez Zleceniodawcę przez okres........ od dnia wykonania.

    lub coś w tym stylu.

    On (jego firma) może napisać coś w tym stylu:
    Zobowiązuję się do zachowania tajemnicy danych przekazanych przez.......

    i wszystko !

    żadna filozofia. Mając jego zobowiązanie, to jakby co mozesz z tym iść do
    sądu i się procesować.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 3. Data: 2003-04-28 15:09:22
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > Po pierwsze to nie będziesz go zatrudniał, tylko on będzie z Tobą
    > współpracował.
    Zgadza się.

    > Zleceniobiorca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy danych przekazanych
    > przez Zleceniodawcę przez okres........ od dnia wykonania.
    Chodzi mi o jeden papier, umowy na poszczególne projekty to inna sprawa.
    Papier, w którym "zabroni" mu się też wykonywania prac jako "działalność"
    czy posiadania udziałów w innych spółkach.

    WWWojtas

  • 4. Data: 2003-04-28 16:36:28
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

> [...]
    > Papier, w którym "zabroni" mu się też wykonywania prac jako "działalność"
    > czy posiadania udziałów w innych spółkach.

    Proste jak drut !
    UMOWA WSPÓŁPRACY czy HANDLOWA

    zawarta w dniu ......pomiędzy .......... a ...........
    1. Firma [nazwa jego firmy] zobowiązuje się do zachowania tajemnicy, a co za
    tym idzie do nie ujawniania szczegółów projektów bez pisemnej zgody [nazwa
    twojej firmy]
    2. Firma [nazwa jego firmy] oświadcza, że nie posiada udziałów w innych
    spółkach.

    itd. itd. itd. wpisujesz czego firma nie może, ale musisz dłużej nad tym się
    zastanowić, aby czegoś nie pominąć, bo jeśli ON bedzie sprytny to wejdzie w
    tę lukę. Ale nigdy nie da rady uwzględnić wszystkiego.
    Jako ostatni punkt wpisz, ze w przypadku nie dotrzymania umowy strony
    zgadzają się na karę umowną w ustalonej kwocie. Unikniesz w ten sposób w
    ustalaniu tej kwoty przez sąd.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy GG: 268973
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    www przenoszę na http://kw1618.w.interia.pl

  • 5. Data: 2003-04-30 07:50:26
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

> [...]
    > twojej firmy]
    > 2. Firma [nazwa jego firmy] oświadcza, że nie posiada udziałów w innych
    Czy firma = osoba fizyczna (tzn. czy obejmie też jego działania np. na umowy
    zlecenia czy pracę?)

    WWojtas