    From: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Klauzaula konkurencyjnosci - jak?
    Date: Mon, 28 Apr 2003 16:36:28 GMT

    Użytkownik "WojtekW" <o...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b8jg87$j6t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zgadza się.

    > Chodzi mi o jeden papier, umowy na poszczególne projekty to inna sprawa.
    > Papier, w którym "zabroni" mu się też wykonywania prac jako "działalność"
    > czy posiadania udziałów w innych spółkach.

    Proste jak drut !
    UMOWA WSPÓŁPRACY czy HANDLOWA

    zawarta w dniu ......pomiędzy .......... a ...........
    1. Firma [nazwa jego firmy] zobowiązuje się do zachowania tajemnicy, a co za
    tym idzie do nie ujawniania szczegółów projektów bez pisemnej zgody [nazwa
    twojej firmy]
    2. Firma [nazwa jego firmy] oświadcza, że nie posiada udziałów w innych
    spółkach.

    itd. itd. itd. wpisujesz czego firma nie może, ale musisz dłużej nad tym się
    zastanowić, aby czegoś nie pominąć, bo jeśli ON bedzie sprytny to wejdzie w
    tę lukę. Ale nigdy nie da rady uwzględnić wszystkiego.
    Jako ostatni punkt wpisz, ze w przypadku nie dotrzymania umowy strony
    zgadzają się na karę umowną w ustalonej kwocie. Unikniesz w ten sposób w
    ustalaniu tej kwoty przez sąd.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy GG: 268973
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    www przenoszę na http://kw1618.w.interia.pl