  • 1. Data: 2005-01-10 11:49:04
    Temat: Kierowcy - swiatlo zielone zawracania?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy jest sygnalizator podobny do S-3, ale z zieloną strzałką
    zawracania? Wydaje mi się, że już o tym gdzieś słyszłem, nawet
    widziałem, ale nie ma tego światła w wykazie znaków.
    Czy jest może taki sygnalizator w Gdańsku Wrzeszczu? Albo gdzieś
    w Trójmieście? A może kiedyś był taki znak? Gdzie znaleźć
    potwierdzenie, jeżeli występuje?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 2. Data: 2005-01-10 12:24:19
    Temat: Re: Kierowcy - swiatlo zielone zawracania?
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Czy jest sygnalizator podobny do S-3, ale z zieloną strzałką
    > zawracania? Wydaje mi się, że już o tym gdzieś słyszłem, nawet
    > widziałem, ale nie ma tego światła w wykazie znaków.

    Jest ... w Krakowie jest takich kilka.

  • 3. Data: 2005-01-10 15:21:33
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:
    > Czy jest sygnalizator podobny do S-3, ale z zieloną strzałką zawracania?

    Co najmniej jeden w Sosnowcu, który mijam codziennie w drodze do pracy.

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2005-01-10 18:00:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Sebastian Bialy napisał(a) :

    > Co najmniej jeden w Sosnowcu, który mijam codziennie w drodze do pracy.

    Dzięki, już mam. Już zrobiłem zdjęcia:-) dzięki koledze z
    pl.misc.samochody, który mnie naprowadził na ulicę. Nawet blisko
    mnie, a ja ślepota nie zwróciłem na to nigdy uwagi. Może dlatego,
    że nie zakręcałem/zawracałem tam.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F