  • 1. Data: 2005-01-10 09:02:28
    Temat: Gwarancja, proszę o rade.
    Od: "Ola" <k...@p...onet.pl>

    Zakupiłam użądzenie suszące do firmy. Po tygodniu użytkowania użądzenie uległo
    zepsuciu (przestało działać). Producent po otrzymaniu użądzenia stwierdził, iz
    jest to nasza wina ale w ramach "dobrej współpracy" dokonał naprawy. Co do
    mojej winy mogła bym tu głęboko polemizować ale nie o to tu chodzi, gdyż
    reklamacja została uznana.

    Po blisko 5 miesiącach suszarka znów się zepsuła (inna wada niz poprzednio).
    Podczas rozmowy telefonicznej oraz dość bużliwej dyskusji zostało stwierdzone,
    że suszarkę moge sobie sama naprawić jeśli mam na to ochotę. A że poprzednia
    reklamacja została uznana tylko dzięki jego uprzejmości on nie widzi potrzeby
    aby uznawać tym razem reklamacje (mimo iz nawet nie obejzał maszyny).

    Moje pytania:
    Czy moge naprawić je sama a producenta obciążyć kosztami naprawy (użądzenie
    jest mi potrzebne a czas ciśnie), oczywiście po uprzednim poinformowaniu go?
    Prosze mi wskazać na jakie przepisy mogła bym się powołać, w gwarancji nie
    jest nic wyszczególnione, że jakichś napraw nie obejmuje.
    Czy macie Państwo pomysł w jaki sposób poprowadzić tę sprawę?

  • 2. Data: 2005-01-10 09:32:46
    Temat: Re: Gwarancja, proszę o rade.
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Ola wrote:

> [...]
    > powołać, w gwarancji nie jest nic wyszczególnione, że jakichś napraw nie
    > obejmuje. Czy macie Państwo pomysł w jaki sposób poprowadzić tę sprawę?

    Poniewaz jest to zakup w ramach DG obowiazuja przepisy o rekojmi..
    powodzenia

    Boguslaw