  • 1. Data: 2005-01-10 10:07:50
    Temat: Co jest legalne - mały dowcip
    Od: "Ola" <k...@p...onet.pl>

    Student przychodzi na egzamin z logiki i na bezczelnego pyta profesora:
    -Pan sie lapie w tej logice panie Profesorze?
    -Oczywiscie ,co za pytanie.
    -To ja mam taka propozycje panie Profesorze ,zadam panu pytanie i jesli pan
    nie odpowie stawia mi pan 5 ,a jesli pan odpowie wywala mnie pan na zbity pysk.
    -OK...niech pan pyta
    -Co obecnie jest legalne ,ale nielogiczne , logiczne ale nielegalne ,a co nie
    jest logiczne ani legalne?
    Profesor nie znal odpowiedzi postawil studentowi 5 i wola swojego najlepszego
    studenta i pyta go o odpowiedz. Ten mu natychmiast odpowiada:
    -Ma pan 65 lat i jest pan zonaty z 25 letnia kobieta ,co jest legalne, ale
    nielogiczne.
    -Pana zona ma 20 letniego kochanka ,co jest logiczne ale nielegalne.
    -Pan stawia kochankowi swojej zony 5 chociaz powinien go pan wywalic na zbity
    pysk i to nie jest ani logiczne ani legalne...

  • 2. Data: 2005-01-10 10:36:47
    Temat: Re: Co jest legalne - mały dowcip
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ola wrote:

    > -Ma pan 65 lat i jest pan zonaty z 25 letnia kobieta ,co jest legalne, ale
    > nielogiczne.

    Dlaczego nielogiczne?

    > -Pana zona ma 20 letniego kochanka ,co jest logiczne ale nielegalne.

    Dlaczego nielegalne?

  • 3. Data: 2005-01-10 11:27:48
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Dlaczego nielogiczne?

    bo powinien miec babe w sowim wieku a nie sexi niunie ;P

    > Dlaczego nielegalne?

    legalne, chyba bardziej nieetyczne, a z drugiej strony co 25 latka moze
    robic z 65 latkiem?

    to jest dowcip, a dowcip nie musi byc logiczny i nie musi miec sensu :)

  • 4. Data: 2005-01-10 11:44:44
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <m...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    > bo powinien miec babe w sowim wieku a nie sexi niunie ;P
    > legalne, chyba bardziej nieetyczne, a z drugiej strony co 25 latka moze
    > robic z 65 latkiem?

    wydawać pieniądze? ;)

    > to jest dowcip, a dowcip nie musi byc logiczny i nie musi miec sensu :)

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl/pkd

  • 5. Data: 2005-01-10 11:52:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebastian wrote:

    > bo powinien miec babe w sowim wieku a nie sexi niunie ;P

    I to ma być logiczne? ;-P

    > legalne, chyba bardziej nieetyczne, a z drugiej strony co 25 latka moze
    > robic z 65 latkiem?

    Sporo różnych rzeczy - o ile dbał o kondycję ;)

    > to jest dowcip, a dowcip nie musi byc logiczny i nie musi miec sensu :)

    Dobry - powinien mieć. Inaczej wychodzi typowy 'dowcip bez sensu'. Albo
    spalony...