  • 1. Data: 2005-01-10 11:16:42
    Temat: lokalny ISP a spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: "Adam" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam, mam taki oto problem prowadze działalnośc gospodarczą polegającą na
    świadczeniu dostępu do Internetu, obecnie chce wejść na budynki dużej
    spółdzielni mieszkaniowej, lecz ta zbywa mnie co i raz odpisując mi w listach
    że w blokach jest juz kablówka oraz TPSA, twierdza również że nie maja
    takiego obowiązku aby pozwolić tam jakiejkolwiek innej firmie wejść. Mam tam
    sporą grupe chętnych ludzi na moje usługi ale i to nie pomogło, prosze was o
    pomoc, jakies pismo powołujące sie na jakąś ustawe
    Byłbym zapomnial moją podstawą działalności jest zgłoszenie działalności
    telekomunikacyjnej nie wymagającej zezwolenia w Urzędzie Regulacji
    Telekomunikacji i Poczty

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-01-10 20:12:59
    Temat: Re: lokalny ISP a spółdzielnia mieszkaniowa
    Od: "Michal" <mvito{nospam}@gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Byłbym zapomnial moją podstawą działalności jest zgłoszenie działalności
    > telekomunikacyjnej nie wymagającej zezwolenia w Urzędzie Regulacji

    W bialymstoku takie proby najlatwiej zalatwic rozmawiajac bezposrednio z
    prezesami spoldzielni ;-) Wiadomo ze czesc firm tak dziala. Wpierw nie ma
    mozliwosci wejscia na osiedle (wymahaja bzdurnych papierkow - typu
    homologacja na switche) ale raptem pan prezes zmienia zdanie i wszystko jest
    cacy ;-)

    Michal

    ps. nie za bardzo polecam tego typu dzialania