    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.gory
    Subject: Re: Kasprowy - PKL - TPN [crosspost]
    Date: Wed, 20 Apr 2016 18:27:05 +0200

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Witam,
    >
    > 1.
    > http://www.kasprowywierch.biz/cennik.html
    > tu czytamy:
    > 'WSTEP DO TPN (Tatrzanskiego Parku Narodowego)
    > bilety na kolej na Kasprowy Wierch sa jednoczesnie biletami wstepu do
    > Tatrzanskiego Parku Narodowego - jesli wiec ktos planuje wycieczke do
    > TPN tego samego dnia, co wyjazd kolejka na KW nie musi kupowac biletu
    > wstepu do parku.'
    >
    > Dlaczego wiec tych biletow nie respektuja w budkach wydajacych bilety
    > wstepu do TPN?
> [...]

    Przyjrzalem sie biletom na pojedyncze wjazdy krzeselkiem na Goryczkowej.
    Zawieraja 'oplate za udostepnienie obszaru TPN'. Wyglada na to, ze
    kupujac pojedyncze bilety na 'krzeselko' tez po raz kolejny placimy
    oplate parkowa.
    Przy 4 biletach - czterokrotny bilet wstepu do TPN. Plus oczywiscie to
    co placimy przy wyjsciu z Kuznic.
    --
    TA