  • 1. Data: 2003-08-16 11:31:03
    Temat: Karty płatnicze i transakcje
    Od: j...@p...onet.pl (JarJasId)

    Witam,
    Ostatnio płaciłem kartą, niestety panienka w kasie pomyliła się i wbiła
    kwotę mniejszą niż na paragonie. Po kilku dniach zorientowali się i
    ściągnęli mi z konta różnicę. Teraz pytanie: czy mieli prawo zrobić to bez
    mojego udziału? Ja przecież nie autoryzowałem drugiej transakcji (brak
    mojego podpisu). Czy może istnieje coś takiego jak korekta? - na dołączonym
    paragonie widnieje inna kwota niż na potwierdzeniu z terminala.
    Dodam, że róznica to kilkanaście złotych, zaskoczył mnie tylko fakt, że
    ściągnęli sobie kasę z konta bez mojego udziału.
    Pozdrawiam,

    JJ

  • 2. Data: 2003-08-16 12:44:04
    Temat: Re: Karty płatnicze i transakcje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie mają prawa i jeśli złożysz zawiadomienie do organów ścigania, to nie
    mają żadnego tłumaczenia. Paragon nie jest żadnym dowodem, bo mogłeś
    pozostałą część uregulować choćby gotówką, że nie wspomnę o tym, że nie
    będzie dowodu na to, że ta Twoja transakcja to akurat ten paragon. Ty nie
    masz obowiązku nic pokazywać. I ja bym z tego zrobił sprawę nie dla tych
    kilkunastu złotych (bo to bzdeta), ale po to, że jak panience raz przejdzie,
    to następnym razem zrobi korektę do własnej kieszeni.