  • 1. Data: 2003-08-16 18:28:11
    Temat: o co pytają świadka na sprawie rozwodowej?
    Od: "Maja " <m...@N...gazeta.pl>

    Zostałam poproszona przez moją siostrę żebym zeznawała jako świadek na jej
    sprawie rozwodowej. Chodzi o "podział dziecka". Świadek będzie tylko jeden
    tzn ja. O co mogą mnie pytać?
    I czy mozliwe jest że sąd poprosił o doprowadzenie tylko jednego świadka?
    (tak twierdzi moja siostra, a mi wydaje się że to da troche jednostronne
    spojrzenie na sprawę)

  • 2. Data: 2003-08-16 19:21:48
    Temat: Re: o co pytają świadka na sprawie rozwodowej?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Maja napisał:
    [..]
    > I czy mozliwe jest że sąd poprosił o doprowadzenie tylko jednego świadka?
    > (tak twierdzi moja siostra, a mi wydaje się że to da troche jednostronne
    > spojrzenie na sprawę)

    Będą się Ciebie pytać o relacje między Twoją siostrą a jej mężem,
    czy ją bił itp.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-08-16 19:55:50
    Od: "Kinka" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Maja " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > O co mogą mnie pytać?

    O ile wiem, to świadek zawsze jest wzywany na konkretne okoliczności -
    wskazane przez stronę, która wnioskuje o przesłuchanie tegoż świadka, a
    jeśli przesłuchanie ma dotyczyć ustalenia miejsca pobytu dziecka to z
    pewnością będziesz pytana o to kto i w jakim stopniu wcześniej zajmował się
    dzieckiem, więzi rodziców z dzieckiem itp., pewnie też będziesz pytana jak
    to było pomiędzy siostrą i szwagrem w małżeństwie.

    >... że sąd poprosił o doprowadzenie tylko jednego świadka?

    Możliwe, ale możliwe, że udzieli stronom terminu na zgłoszenie następnych
    świadków...

  • 4. Data: 2003-08-17 01:39:52
    Temat: Odp: o co pytają świadka na sprawie rozwodowej?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Maja <m...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhlt3r$ptr$...@i...gazeta.pl...
    > Zostałam poproszona przez moją siostrę żebym zeznawała jako świadek na jej
    > sprawie rozwodowej. Chodzi o "podział dziecka".

    dziecka nijak nie mozna podzielic:) istotka żywa:)

    Świadek będzie tylko jeden
    > tzn ja. O co mogą mnie pytać?

    o wszystko :) a zazwyczaj co swiadek ma do powiedzenia w tej konkretnej
    sprawie:)

    > I czy mozliwe jest że sąd poprosił o doprowadzenie tylko jednego świadka?

    jesli bedzie uchylał sie od stawiennictwa to tak:) ale sie nie martw
    radiowozy policyjne są nawet wygodne :)

    Sandra