  • 21. Data: 2018-02-05 21:26:11
    Temat: Re: Karalność za "Polskie Obozy": Jak wyglądałoby przedawnienie?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-05 o 20:08, A. Filip pisze:

    > Jest "Prawo" Kopernika że gorszy pieniądz wypiera lepszy [1].
    > "Prawo" Animki to że gorsi politycy wypierają lepszych? ;-)

    O, co to to nie!
    Prezydent Duda jest wykształcony, nigdy nie duka, czyli nie czyta z
    kartki, a jakby coś czytał to czytałby płynnie.

    --
    animka

  • 22. Data: 2018-02-06 12:29:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 03 Feb 2018 22:01:45 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Polska nie
    > wyśle komandosów do Argentyny by porwać Eichmanna celem skazania na śmierć.

    Spoko. Tomasz Kaczmarek omami oszczerczynię białą tapicerką i sama
    przyjedzie do naszej opluwanej ojczyzny. W przypadku oszczerców widzę pole
    do popisu dla Magdaleny Ogórek, oczywiście po odpowiednim przeszkoleniu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 23. Data: 2018-02-08 20:31:10
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-02-03 o 22:01, A. Filip pisze:
    > Dodatkowy przypadek to ludzie "także z polskim obywatelstwem" którym
    > można cofnąć (albo nie odnowić) paszportu Schengen. W Izraelu
    > "w kolejkach stali" po polskie obywatelstwo czy po paszport Schengen?
    > Pozbawić obywatelstwa się nie da, cofnąć paszport albo go nie odnowić
    > da się jak najbardziej. Bez cennego paszportu Schengen zainteresowany
    > pewnie sam się często obywatelstwa zrzeknie

    Przecież do Polski wjedziesz na DO. Polski ofc.

    --
    @foe_pl

  • 24. Data: 2018-02-08 20:48:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2018 o 20:31, the_foe pisze:

    > Przecież do Polski wjedziesz na DO. Polski ofc.

    Chodzi o to, że mając obywatelstwo polskie może się poruszać po calej
    strefie schengen bez ograniczeń. Jako obywatel Izraela tak nie ma.

    Shrek

  • 25. Data: 2018-02-08 20:58:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Chodzi o to, że mając obywatelstwo polskie może się poruszać po calej
    > strefie schengen bez ograniczeń. Jako obywatel Izraela tak nie ma.
    >
    > Shrek

    Jak rozumiem RP3 ma kontrolę nad wydawaniem/odnawianiem dokumentów
    udowadniających "obywatelstwo RP3 i tożsamość" na potrzeby kontroli
    granicznych. W tym przypadku chodzi o wjazd do innych niż Polska
    państw. Chęć wjazdu _do Polski_ nie jest w tym przypadku problemem ;-)

    Wersja słaba: nie wydać kolejnych dokumentów i czekać aż się stare
    przeterminują. Wersja silna: unieważnić (po bazach danych Schengen)
    ważność wydanych dokumentów.

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2018-02-08 21:28:42
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-02-08 o 20:48, Shrek pisze:

    > Chodzi o to, że mając obywatelstwo polskie może się poruszać po calej
    > strefie schengen bez ograniczeń. Jako obywatel Izraela tak nie ma.
    >
    > Shrek
    mowa była o sytuacji w której Izraelita ma polskie obywatelstwo.

    --
    @foe_pl

  • 27. Data: 2018-02-08 21:37:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    the_foe <t...@c...pl> pisze:

    > mowa była o sytuacji w której Izraelita ma polskie obywatelstwo.

    Była mowa o sytuacji w której osoba (tylko lub nie tylko) z Polskim
    obywatelstwem odnosiłaby "paszportowe" (Schengen) korzyści z tego
    obywatelstwa. Odnosiła je szerokim łukiem omijając terytorium RP3 i
    możliwość zatrzymania przez władze RP3 bez konieczności ekstradycji.

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2018-02-08 22:40:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2018 o 20:58, A. Filip pisze:

    > Jak rozumiem RP3 ma kontrolę nad wydawaniem/odnawianiem dokumentów
    > udowadniających "obywatelstwo RP3 i tożsamość" na potrzeby kontroli
    > granicznych.

    Jestem przekonany że tak. Jestem prawie przekonany, ze n unieważnionym
    paszporcie nie przejdziesz kontroli przy wjeździe do strefy.

    Shrek

  • 29. Data: 2018-02-08 22:43:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2018 o 21:28, the_foe pisze:

    > mowa była o sytuacji w której Izraelita ma polskie obywatelstwo.

    Zgadza się. I o tym, że z Polską to on się czuje związany, bo mu się
    polski paszport bardziej podoba od Izraelskiego w strefie schengen.

  • 30. Data: 2018-02-08 23:26:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-02-18 o 20:58, A. Filip pisze:

    > Wersja słaba: nie wydać kolejnych dokumentów i czekać aż się stare
    > przeterminują. Wersja silna: unieważnić (po bazach danych Schengen)
    > ważność wydanych dokumentów.

    No ale nie można sobie tak dla hecy unieważniać paszportu. Paszport jest
    dokumentem związanym z obywatelstwem. Obywatelstwo polskie się ma (i
    paszport się należy), albo nie ma (i paszportu nie dostaniesz).
    Cofnięcie obywatelstwa, to dość poważna sprawa.