  • 31. Data: 2010-02-08 04:17:20
    Temat: Re: Kara upomnienia na podstawie art. 108 Kodeksu Pracy - prośba o pomoc
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-07 23:56, aari^^^ pisze:

    > Dla spokoju sumienia.
    > I po to, aby do akt ewentualnie również trafił prawdziwy opis tego
    > "przewinienia".
    > Nie wiadomo, czy jutro pracodwaca nie wymyśli kary nagany, czy czego tam
    > jeszcze.

    To jest początek wymówienia z pracy. Spodziewaj się wkrótce.

    --
    animka

  • 32. Data: 2010-02-08 09:54:13
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    aari^^^ pisze:

    > 5. Czy w przypadku złożenia pisemnego odwołania (i nieuwzględnieniu go
    > przez pracodawcę) odwołanie to również będzie musiało zostać załączone do
    > akt pracownika?

    Ewidentnie pracodawca chce mieć haka na pracownika. Np. planując jego
    zwolnienie, ew. ucinając późniejsze dyskusje o podwyżce.

    Ja bym powoli myślał o wyprowadzenie się z takiej firmy. Niemniej
    odwołać się też powinna ta znajoma (bo odwołanie też zostanie w aktach)
    - a może się w razie czegoś przydać - żeby były dwa pisma, a nie tylko
    jedno, _przeciwko_ pracownikowi.
    Można by też skserować tą nieszczęsną kartkę ...

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7