  • 141. Data: 2003-09-21 09:24:42
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Wypisują, bo jak 90% Polaków nie znają prawa, nie wiedzą
    > co mogą a czego nie.

    1) Nieznajomosc prawa szkodzi
    2) I to jest przyczyna wypisywania oszczerstw i kalumni pod adresem
    kontrolerow?

    pdr
    Olo

  • 142. Data: 2003-09-21 09:28:54
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie mój prywatny, ale jeżeli ktoś żąda zatrzymania autobusu
    > to kierowca powinien się zatrzymać a kosztuje to 330.
    > Przeczytaj regulamin MPK Kraków.

    Moze mi przytoczysz konkretny punkt w regulaminie? Bo cos mi sie nie
    wydaje...

    > Zobaczymy na co im te jaja się zdadzą....

    No w tej pracy na pewno sie przydaja. Gdybym ja pare razy tych jaj nie uzyl
    jak nalezy to kto wie w ktorym rowie bym wyladowal i czy w ogole jeszcze bym
    tkwil w tym zawodzie.

    > "Wpieniony" znaczy że zaczołem z nimi dyskusje, jakim prawem mnie
    > nie chcą wypuścic z autobusu, ani nie chcą wezwać policji, tylko każą
    > jeździć
    > przez 1 razem z nimi.

    A mozesz rozwinac watek tego pierwszego zatrzymania przy komisariacie? Co
    spowodowalo ze wowczas Was nie odholowali? Bo ztcw kontrolerzy raczej cenia
    swoj czas i nie sa sklonni do przejazdzek po calym miescie dla rozrywki...

    > Nie bede się fatygował na poczte bo do MPK mam bilżej.

    I zapewne taniej - poczta jeszcze swoje 3zl wtrąci...

    pdr
    Olo

  • 143. Data: 2003-09-21 09:29:36
    Temat: Re: do prokuratora z nimi!
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olo Kwasniak"

    > I to samo jest z gapowiczem - dostarczam go w rece policji bedac
    > przekonanym, ze trzeci raz wyludza usluge przewozowa. Na czym opieram swoje
    > przekonanie? Na fakcie, ze skoro teraz jedzie na gape,
    >to__byc moze__
    > czynil to
    > juz wielokrotnie wczesniej.... Widzi ktos mozliwosc sytuacji, w ktorej to
    > przekonanie moglo byc bardziej uzasadnione?

    szczerze mówiąc,
    trudno tu mówić o "uzasadnionym
    przekonaniu" , skoro sam użyłeś zwrotu "być może";)

    pzdr
    g.

  • 144. Data: 2003-09-21 09:36:36
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > szczerze mówiąc,
    > trudno tu mówić o "uzasadnionym
    > przekonaniu" , skoro sam użyłeś zwrotu "być może";)

    No dobrze, ale zawsze w przypadku zatrzymania obywatelskiego jest to "byc
    moze"

    pdr
    Olo

  • 145. Data: 2003-09-21 10:17:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "gazebo" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    > a tak z ciekawosci :-) czy badanie moze wykonac jedynie lekarz? i jak to
    sie
    > ma do zgody pacjenta na przeprowadzenie na nim takiego zabiegu? to sa
    przepisy
    > obowiazujace lekarza, bez zgody pacjenta nie moze zrobic nic

    Jest do tego również rozporządzenie Ministra Zdrowia.
    Jeśli pobranie krwi może zagrozić życiu osoby od której nalezy krew pobrać
    to lekarz ma prawo odstąpić od pobrania i wypełnić stosowny protokół na tą
    okoliczność.Jeśli nie to BEZ zgody pacjenta MUSI pobrać krew na wniosek
    policji.

    Pozdr
    Leszek

  • 146. Data: 2003-09-21 10:26:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lunakk" <l...@b...arcor.de> napisał w wiadomości

    > Wypisują, bo jak 90% Polaków nie znają prawa, nie wiedzą
    > co mogą a czego nie.

    Mylisz się.90 % rodaków jest ekspertami w dziedzinie prawa i medycyny;))

    > ale, to w jaki sposób zachowywali sie kontroleży
    ^^^^^^^^
    No skoro to nie byli kontrolerzy;)

    > jeste w stanie tego udowodnić, więc to pomijam, zarządam

    ^^^^^^^^

    Popracuj jeszcze nad tym RZądaniem;)

    Pozdr
    Lesze

  • 147. Data: 2003-09-21 10:29:28
    Temat: Re: errare humanum est...
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Wiec bierz ze mnie przyklad i jak nie masz nic do powiedzenia
    > to sie nie odzywaj.

    Przykład bycia nikim???

  • 148. Data: 2003-09-21 10:32:32
    Temat: Re: to trochę nie tak
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Z Twoich argumentów wynika, że NIE MOŻNA wejśc do autobusu BEZ biletu
    > np. w celu zakupienia tegoż biletu u kierowcy, czy tak?!

    Jeśli regulamin przewoźnika nie przewiduje sprzedaży biletów przez kierowcę
    to i owszem.
    Gdyż najczęściej tenże regulamin mówi o bezzwłocznym skasowaniu biletu a nie
    dopiero "jak ruszy".

    Pozdr
    Leszek

  • 149. Data: 2003-09-21 10:39:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Now24" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego więc w trakcie poważnej dyskusji zaczynasz zachowywać się tak:
    > "Tak z reguły sądzą zadufane w sobie dupki o niskim ilorazie
    > inteligencji." - co w wypowiedzi Rodrig'a tak Cię "tknęło", co
    > wytłumaczałoby takie teksty w jego stronę?

    Dlaczego W JEGO stronę?? Poczytaj w jakim kontekście został ten cytat użyty.

    > Widzisz - kanar nie jest policjantem,

    To pewnik.

    > według mnie powinien być licencjonowanym agentem ochrony z odpowiednim
    > przeszkoleniem.

    Po co jeśli siły nie wolno mu użyć??

    >Nie próbuj tłumaczyć pogwałcenia praw obywatelskich tym, że
    > za przejazd należy zapłacić kasując bilet.

    Gdzie widzisz moje próby?

    > Póki co śmiej się z takiego prawa

    W którym miejscu się smieję?
    Masz problemy ze zrozumieniem tekstu jak kauzyperda Rodrig??

    Pozdr
    Leszek

  • 150. Data: 2003-09-21 10:58:02
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > Przykład bycia nikim???

    Przepraszam grupe za karmienie trolla-Leszka.

    Marek