  • 11. Data: 2016-04-14 19:02:38
    Temat: Re: Kamera w stacji diagnostycznej
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/14/2016 11:32 AM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    >
    > Myślisz, że jak raz do roku zajedziesz to zapamiętają twarz? Ile
    > dziennie do nich ludzi przychodzi?

    Zdziwił byś się co ludzie potrafią zapamiętać.

  • 12. Data: 2016-04-14 20:56:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-14 o 19:02, witek pisze:

    > Zdziwił byś się co ludzie potrafią zapamiętać.

    Nie muszą pamiętać.
    Widza swoje pieczątki w jego dowodzie i mają go wpisanego
    w komputer.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-04-15 08:39:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, April 14, 2016 at 8:56:49 PM UTC+2, RadoslawF wrote:

    > Nie muszą pamiętać.
    > Widza swoje pieczątki w jego dowodzie i mają go wpisanego
    > w komputer.

    Dokladnie tak to dziala ;)
    Od kilkunastu lat korzystam z tej samej stacji, samochod + moto i zawsze milo
    zagadaja jak zuwaza swoja pieczatke

    BTW wczoraj robilem przeglad, diagnosta zainteresowal sie zamontowana kamera, ale na
    zasadzie "co to za kamera, za ile, bo wyrazny obraz widac ;) "

  • 14. Data: 2016-04-15 10:11:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Twarz jak twarz, ale auto tak, parę razy byłem bardzo ździwiony - nie w
    diagnostycznej, lecz w warsztacie i to dużym kierownik pamiętał po latach, co było
    robione przez pracownika.

    -----

  • 15. Data: 2016-04-15 11:03:38
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-04-15 o 10:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Twarz jak twarz, ale auto tak, parę razy byłem bardzo ździwiony - nie w
    diagnostycznej, lecz w warsztacie i to dużym kierownik pamiętał po latach, co było
    robione przez pracownika.

    W komputerze sprawdził jak się umówiłeś na wizytę.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2016-04-15 21:11:56
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2016 11:03:38 +0200, Miroo napisał(a):

    > W komputerze sprawdził jak się umówiłeś na wizytę.
    Dziś już zapewne emerytowana pracownica banku, onegdaj,
    bez komputera, po 'Dzień Dobry' potrafiła z pamięci szczegóły rachunku
    omawaniać z jego mniej-więcej aktualnym stanem i ostatnimi operacjami.
    A miała pod opieką sporo rachunków nie tylko mój a ja do VIPow ze zwykłym
    RORem nie należałem.

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2016-04-16 22:14:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-04-14 18:32, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    >
    > Myślisz, że jak raz do roku zajedziesz to zapamiętają twarz? Ile
    > dziennie do nich ludzi przychodzi?

    Ale swoje pieczątki potrafią rozpoznać...

  • 18. Data: 2016-04-17 11:24:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    > Ale swoje pieczątki potrafią rozpoznać...

    Na pieczątki patrzą na koniec (gdy podbijają) a nie przy wjeździe (sprawdzają
    tylko vin na początku).

  • 19. Data: 2016-04-17 12:38:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2016 11:24:20 +0200, qwerty napisał(a):

    > Na pieczątki patrzą na koniec (gdy podbijają) a nie przy wjeździe (sprawdzają
    > tylko vin na początku).

    No to przy okazji moga i na pieczatke zerknac :-)

    J.

  • 20. Data: 2016-04-17 22:04:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-17 o 12:38, J.F. pisze:

    > No to przy okazji moga i na pieczatke zerknac :-)

    Spotkał ktoś ostatnio stację gdzie dowodu nie zabierają jeszcze przed
    wjazdem na kanał ?
    A jak zabiorą to zaglądają coby np. sprawdzić czy LPG nie ma wpisane.
    Przy okazji sprawdzają zgodność numerków, no chyba że po zobaczeniu
    pieczątki wychodzi że stały klient i sprawdzanie legalności uznają za
    zbędne.