  • 1. Data: 2007-01-23 16:36:15
    Temat: [KP] Delegacja a nadgodziny
    Od: Sofar <s...@f...onet.pl>

    Witaj !

    Może ktoś mi wyjaśni...

    Zdarza mi się czasami wyjeżdżać na jakieś warsztaty szkoleniowe czy
    spotkanie służbowe ze Śląska do Warszawy. Wyjeżdżam o godz. 4:30,
    wracam do domu o 21:00 lub 22:00.

    W naszej firmie płacone mam jednak tak jak normalna dniówka czyli od 6
    do 14 plus dieta 23zł.
    Czyli 8 godzin robię za darmo, tylko za dietę.
    Czy to jest prawidłowo?
    Czy nie należą mi się nadgodziny za te godziny?

    --
    Pozdrowienia,
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-01-23 17:27:07
    Temat: Re: [KP] Delegacja a nadgodziny
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy nie należą mi się nadgodziny za te godziny?

    Smutne to, ale z tego co pamiętam to nie.

    *piotr'ek*