  • 1. Data: 2007-01-23 16:16:14
    Temat: czytanie cudzych listów
    Od: "Adrian Rogaski" <a...@k...pl>

    Witam
    Chciałem się dowiedzieć, czy czytanie cudzej korespondencji jest legalne. Czy
    jest jakiś praragraf w polskim prawie mówiący o takim zakazie? Gdzie mogę
    znaleźć więcej szczegułów na ten temat?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Adrian

  • 2. Data: 2007-01-23 16:53:12
    Temat: Re: czytanie cudzych listów
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 17:16:14 +0100, Adrian Rogaski napisał(a):

    > Chciałem się dowiedzieć, czy czytanie cudzej korespondencji jest legalne. Czy
    > jest jakiś praragraf w polskim prawie mówiący o takim zakazie? Gdzie mogę
    > znaleźć więcej szczegułów na ten temat?

    Art 47 i 49 Konstytucji RP wystarczy?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2007-01-23 18:32:25
    Od: "Adrian Rogaski" <a...@k...pl>

    Czy

    > Art 47 i 49 Konstytucji RP wystarczy?

    Na początek wystarczy, ale chodziło mi bardziej o to czym to może być karane,
    czyli jakie mogą być konsekwencje poglądania cudzej korespondencji w formie
    listu, sms, czy e-mail?

    --
    pozdrawiam
    Adrian

  • 4. Data: 2007-01-23 20:06:42
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    karane,
    > czyli jakie mogą być konsekwencje poglądania cudzej korespondencji w

    art. 267/1 kk

    Cezar

  • 5. Data: 2007-01-23 20:13:44
    Od: "Adrian Rogaski" <a...@k...pl>

    > karane,
    > formie

    > art. 267/1 kk

    Dziękuję bardzo za obie odpowiedzi, dokładnie o takie informacje mi chodziło

    --
    pozdrawam
    Adrian

  • 6. Data: 2007-01-23 23:35:59
    Od: Jacek_P <n...@n...cyf-kr.edu.pl>

    Adrian Rogaski <a...@k...pl> napisal:
    > Dziękuję bardzo za obie odpowiedzi, dokładnie o takie informacje mi chodziło

    Niescisle, jezeli jest to sluzbowa komorka, skrzynka mailowa,
    adres mailowy i poczta sluzbowa, a pracownik zostal o tym
    poinformowany i potwierdzil to stosownym podpisem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek