  • 1. Data: 2007-01-23 15:06:09
    Temat: Pozew do sądu o zwrot pozyczki ??
    Od: t...@p...onet.pl

    Jak napisać ? jakie kroki podjąc w sprawie ?
    dłużnik się uchyla od spłaty termin juz dawno przekroczony , mam umowe na
    pismie .

  • 2. Data: 2007-01-23 20:42:08
    Temat: Re: Pozew do sądu o zwrot pozyczki ??
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    wzory pozwów i porady prawne znajdziesz na www.serwisprawa.pl

  • 3. Data: 2007-01-26 08:17:54
    Od: t...@p...onet.pl

    > wzory pozwów i porady prawne znajdziesz na www.serwisprawa.pl

    znalazłem ale nie jestem pewien czy o to chodzi :
    http://www.serwisprawa.pl/wzory_formularze.php?ct=89
    -90&ob=13

  • 4. Data: 2007-01-26 08:44:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > znalazłem ale nie jestem pewien czy o to chodzi :
    > http://www.serwisprawa.pl/wzory_formularze.php?ct=89
    -90&ob=13

    To zły wzór, bo ty musisz zapewne występować w postępowaniu
    uproszczonym. I po co masz płacić za nic? Darmowy wzór pozwu w
    postepowaniu zwykłym, np.
    http://www.prawoity.pl/pisma/?pismo=pozew_o_zaplate

    Ale dla ciebie:
    http://www.ms.gov.pl/sprawy_cywilne/form1_p.doc (formularz)
    Nie jest go ,trudno wypełnić, a jak będą braki to sąd wezwie cie do ich
    uzupełnienia.

    --
    @2007 Johnson

  • 5. Data: 2007-01-27 09:35:13
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ale dla ciebie:
    > http://www.ms.gov.pl/sprawy_cywilne/form1_p.doc (formularz)
    > Nie jest go ,trudno wypełnić, a jak będą braki to sąd wezwie cie do ich
    > uzupełnienia.

    dziekuje ,właśnie tego szukałem . Mam jeszcze pytanie jak odbywa się taka
    sprawa (rozumiem że musze dostarczyć do sądu umowe pożyczki podpisaną przez
    pożyczkobiorce ) . Domyślam się sprawa odbywa się bez wzywania stron i jak
    pozwany nie wniesie sprzeciwu to są wydaje nakaz zapłaty + odsetki .Jakie
    są koszty takiej sprawy ?

  • 6. Data: 2007-01-27 11:59:14
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    t...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > pozwany nie wniesie sprzeciwu to są wydaje nakaz zapłaty + odsetki .Jakie

    a jaka jest kwota której zasądzenia żądasz?

    KG

  • 7. Data: 2007-01-28 09:11:12
    Od: t...@p...onet.pl

    > a jaka jest kwota której zasądzenia żądasz?

    6.500 zł

  • 8. Data: 2007-01-31 08:11:26
    Od: t...@p...onet.pl

    > 6.500 zł

    Czyli jak rozumiem wysokosc oplat sądowych zalezy od kwoty jaka chce odzyskac ?