  • 1. Data: 2007-01-23 14:44:38
    Temat: wiatrowka?
    Od: "news" <n...@n...pl>

    witam serdecznie

    Mam taki problem, znajomy kupił wiatrowke (jakas taka jak z mango) do
    strzealania na dzialce, (fakt faktem nie celna) i pojawil sie problem.
    Policja zarekwirowala wiatorwke znajomemu, i teraz twierdzi ze mial ja
    zarejestrowac czy cos (zwykla wiatrowka za 100 zł nie gwintowana z
    tandetnymi drewienkami) .
    Znajomy nie ma dowodu zakupu bo zgubil i co mu za to grozi? Nie strzelano
    naturalnie do nikogo po prostu kupil ogladajac reklame tv poszedl na hale
    targowa no i kupil.

    Pytania;
    -> zarekwirowano mu 3-4 dni po kupnie, znajomy nie ma juz paragonu (zabrano
    wiatrowke mu 3 - 4miesiace temu a w miedzy czasie mial cekolowanie
    mieszkania)
    -> czy to prawda ze Polskie Prawo nie nakazuje przechowywac dowodow zakupu?
    (paragonu itd)
    -> moze ktos moze cos poradzic

    Jak on ma argumentowac jak ma sie bronic koelga ma 45 lat i jest powaznym
    czlowiekiem, dlaczego nie wolno mu miec czegos co sprzedaja kazdemu nawet w
    wysylkowej sprzedazy. Prosze o porade

  • 2. Data: 2007-01-23 15:10:36
    Temat: Re: wiatrowka?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "news" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strzealania na dzialce, (fakt faktem nie celna) i pojawil sie problem.
    > Policja zarekwirowala wiatorwke znajomemu, i teraz twierdzi ze mial ja

    Czy coś wiesz na ten temat? Co policja powiedziała znajomemu?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2007-01-23 16:27:51
    Od: Mav <e...@g...pl>

    news napisał(a):
    > witam serdecznie
    >
    > Mam taki problem, znajomy kupił wiatrowke

    poczytaj podobny temat 2007-01-22 17:29

  • 4. Data: 2007-01-24 08:40:22
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > Znajomy nie ma dowodu zakupu bo zgubil i co mu za to grozi?

    > -> zarekwirowano mu 3-4 dni po kupnie, znajomy nie ma juz paragonu
    > (zabrano

    Jesli z takiego powodu jest az tyle klopotow, sadze ze jesli dostal dowod
    zakupu, nawet jesli to hala targowa ( kazdy raczej ma swoje miejsce i
    wiekszosc handlarzy sie zna) sadze ze prosciej by bylo dostac od sprzedawcy
    jakas kopie paragonu, itp niz kombinowac co i dlaczego.
    Pozdrawiam
    michal