  • 1. Data: 2007-01-23 15:42:53
    Temat: Rejestracja bezrobotnego a jego umowy zlecenia
    Od: "mk" <z...@w...pl>

    Witam.

    Chce isc na staz do pewnej firmy i musze sie w tym celu zarejestrowac jako
    bezrobotny, inaczej mnie nie przyjma. W PUPie pytaja czy pracowalem na
    etacie i czy mialem jakies umowy zlecenia. Umowy zlecenia mialem dosc dawno
    temu. O ile sie orientuje to umowy zlecenia nie powinne ich obchodzic ale
    coz, upieraja sie, ze musze im udowodnic np. przedstawiajac te umowy, ze nie
    trwaly one dluzej niz jakis tam okres czasu bo jakby trwaly za dlugo to nie
    moglbym isc na staz bo pracowalem. Gdybym mial te papiery to nie ma sprawy,
    zanioslbym i rzucil na stol, jednak ich nie mam. Czy istnieje cos czym moge
    ich przekonac, ze umowy zlecenia nie maja w tym przypadku znaczenia, jakas
    podstawa prawna, przepis ? Bylem tam juz dwa razy dyskutowac i niestety
    musialem skapitulowac... Zalezy mi na tym stazu a tu niespodzianka...

    Pozdrawiam,
    mk

  • 2. Data: 2007-01-24 08:18:02
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu mk porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > trwaly one dluzej niz jakis tam okres czasu bo jakby trwaly za dlugo to nie
    To im powiedz ze nie miales umow-zlecen i tyle.
    --
    badzio