  • 21. Data: 2020-03-26 11:35:24
    Temat: Re: KGHM kupuje środki ochrony w Chinach
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 26 Mar 2020 11:13:06 +0100, J.F. napisał(a):

    > Swoja droga ... jak sa dwa siedzenia obok siebie, to jedno z nich
    > zablokowac, czy co drugi rzad, czy w szachownice ?

    To bardzo ciekawe zagadnienie, ale dla mnie całkowicie abstrakcyjne, bo w
    robocie siedzę, więc w drodze do i z niej i tak stoję, żeby dupa odpoczęła.
    Krakowskie MPK jest w tej kwestii liberalne i pozostawia swobodę wyboru
    miejsca pasażerom.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 22. Data: 2020-03-26 13:18:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 11:13, J.F. pisze:

    > Wczoraj minister mowil. Kierowca ma obowiazek przestrzegac.
    > Ale czy ma liczyc na kazdym przystanku, to juz nie mowil :-)

    Kierowca, to pół biedy. A motorniczy?

    > Ale chwalil Gdynie, gdzie co drugie siedzenie zostalo zatasmowane :-)

    W rozporządzeniu mowa o połowie pasażerów, a nie co drugim miejscu.
    Wydzielenie połowy miejsc z tyłu będzie zgodne z rozporządzeniem.

    > I ganil samorzady, co ograniczaja ilosc kursow.

    Ale i tak nikt tym nie jeździ, z tego, co widzę. Komunikacją w sporej
    części młodzież i dzieci jeździły, a szkoły zamknięte.

    > Swoja droga ... jak sa dwa siedzenia obok siebie, to jedno z nich
    > zablokowac, czy co drugi rzad, czy w szachownice ?

    Moim prywatnym zdaniem prędzej bym obowiązek posiadania maseczek /
    rękawiczek wprowadził. Z tym liczeniem, to nie wiadomo kto i jak miałby
    to robić. Jak to jakiś mały bus i ma "ładowność" 20 osób, a pasażerowie
    wsiadają przez drzwi koło kierowcy, to jest to do ogarnięcia. Ale w
    tramwaju, gdzie czasem motorniczy nawet ostatniego wagonu nie widzi w
    lusterku, to niby jakby to miało zostać zorganizowane. Po za tym, jak
    pójdzie i przeliczy i wyjdzie, ze o jedną osobę jest zbyt dużo, to którą
    ma wyprosić i dlaczego akurat tę?

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2020-03-26 13:20:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 10:46, J.F. pisze:

    > Korzysc majatkowa zadna, skoro podarowali dalej panstwowej
    > instytucji.

    Korzyść majątkowa w rozumieniu przepisów o korupcji. Ona może być
    również dla instytucji.

    > Dzialanie na szkode spolki ... a gdzie tam wizerunkowe/promocyjne
    > :-)

    Sądzisz, że z funduszu na promocję to kupują?

    > A jak spolka sponsoruje druzyne sportową, albo całą ligę, to Cie nie
    > dziwi :-) I jeszcze moze sobie w koszt reklamy wliczyc.
    > A ze prezes potem zasiada w VIP loży ... to sie nie liczy :-) Tzn to
    > tez reklama :-)

    Nigdy się nad tym nie zastanawiałem.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2020-03-26 14:12:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 10:53, Olin pisze:

    > No i jeszcze trzeba rozstrzygnąć, czy Bóg liczy sie jako jedna osoba, czy
    > jako trzy.

    Musi być jako jedna. Chyba że bierzesz księdza za żonę. No bo policz -
    ksiądz, bóg ojciec, syn boży, duch święty, ty... zabrakło żony do ślubu;)

    Jest nadzieja, że przy pogrzebach nieboszczyk się nie liczy;)

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-03-26 14:14:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kierowca, to pół biedy. A motorniczy?

    A maszynista? A pilot?

    > Moim prywatnym zdaniem prędzej bym obowiązek posiadania maseczek /
    > rękawiczek wprowadził.

    Wywrotowcu ty - przecież maseczki szkodzom! Pinokio mówił, minister
    potwierdzał.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-03-26 14:23:46
    Od: r...@o...pl

    W dniu czwartek, 26 marca 2020 13:18:28 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Jak to jakiś mały bus i ma "ładowność" 20 osób, a pasażerowie
    > wsiadają przez drzwi koło kierowcy, to jest to do ogarnięcia.

    Nadmiar pasażerów nie wpuścić, za to zatrzymać najbliższy _prywatny_ samochód
    jadący w tą samą stronę i wepchnąć tam nie wpuszczony nadmiar, 5 osób
    w prywatne 5 osobowe auto wejdzie legalnie - ot przysługa znajomych.

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 27. Data: 2020-03-26 15:01:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 14:23, r...@o...pl pisze:

    > Nadmiar pasażerów nie wpuścić, za to zatrzymać najbliższy _prywatny_ samochód
    > jadący w tą samą stronę i wepchnąć tam nie wpuszczony nadmiar, 5 osób
    > w prywatne 5 osobowe auto wejdzie legalnie - ot przysługa znajomych.

    No ale jakby tak tych pasażerów w czterech samochodach wieść, to by było
    akurat lepiej.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2020-03-26 16:34:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Kierowca, to pół biedy. A motorniczy?

    Myslisz, ze nie musi ?

    >W rozporządzeniu mowa o połowie pasażerów, a nie co drugim miejscu.
    >Wydzielenie połowy miejsc z tyłu będzie zgodne z rozporządzeniem.

    Istotne, ze dyrekcja cos zrobila.

    >Ale i tak nikt tym nie jeździ, z tego, co widzę. Komunikacją w sporej
    >części młodzież i dzieci jeździły, a szkoły zamknięte.

    Tak czy inaczej - powinno byc kursow tyle, zeby pasazerowie nie byli
    wypraszani z pojazdu.

    >Moim prywatnym zdaniem prędzej bym obowiązek posiadania maseczek /
    >rękawiczek wprowadził.

    To bys musial te maseczki zapewnic :-)

    No chyba, ze jakis znajomy rozpoczal produkcje i zbytu mu brakuje :-)

> [...]
    >tramwaju, gdzie czasem motorniczy nawet ostatniego wagonu nie widzi w
    >lusterku, to niby jakby to miało zostać zorganizowane.

    A co to ministra obchodzi ? :-)

    Skoro mniej jezdzi, to niech zmienia polowe motorniczych w konduktorow
    :-)

    >Po za tym, jak
    >pójdzie i przeliczy i wyjdzie, ze o jedną osobę jest zbyt dużo, to
    >którą
    >ma wyprosić i dlaczego akurat tę?

    Powienien nie wpuscic. Czterech wysiadlo, czterech moze wsiasc :-)

    Tylko u nas zwyczaj wsiadania przez wszystkie drzwi ...

    J.

  • 29. Data: 2020-03-26 18:50:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 16:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl... W dniu
    > Myslisz, ze nie musi?

    Jak gość mandatu nie przyjmie, to sądzisz, że sąd mu winę przypisze?

    > Tak czy inaczej - powinno być kursów tyle, żeby pasażerowie nie byli
    > wypraszani z pojazdu.

    Nie wiem, jak to w du ż ych miastach wygląda, gdzie więcej ludzi na co
    dzień koszysta z komunikacji miejskiej. U nas nikogo wysadzać nie
    trzeba. Pomimo tego, że autobusy jeżdżą wg rozkładu sobotniego, to
    wewnątrz po kilka osób.

    > To byś musiał te maseczki zapewnić :-)

    To kwestia techniczna.

    > No chyba, ze jakiś znajomy rozpoczął produkcje i zbytu mu brakuje
    > :-)

    Wyjątkowo nie :-)

    > A co to ministra obchodzi ? :-)

    Powinno.

    > Skoro mniej jezdzi, to niech zmienia polowe motorniczych w
    > konduktorow :-)

    To jest jakiś pomysł. No i teraz powiedzmy, ze w trzecim wagonie jest za
    dużo o dwie osoby. Odpowiada konduktor?

    > Powienien nie wpuscic. Czterech wysiadlo, czterech moze wsiasc :-)
    > Tylko u nas zwyczaj wsiadania przez wszystkie drzwi ...

    OK. Ale to musiał by wpuszczać. No i których czterech, jak na przystanku
    pięciu stoi?

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2020-03-26 19:02:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 26.03.2020 o 16:34, J.F. pisze:

    >Jak gość mandatu nie przyjmie, to sądzisz, że sąd mu winę przypisze?

    Mandat to nie wiem czy mozna wystawic ... no, Sanepid pewnie moze.

    Ale skoro minister uwaza, ze na ma pilnowac ilosci osob, to czemu sad
    mialby uwazac inaczej :)

    >To kwestia techniczna.

    Za to bardzo istotna - nie mozesz egzekwowac uzywania maseczek, jesli
    te maseczki sa niedostepne.

    >Wyjątkowo nie :-)

    O znajomym ministra pisalem :-)

    >Powinno.

    Eee tam :-)

    A jak ministry obecnie jezdza ?
    Bo kierowca, ochrona i minister, to juz jakby trzy osoby :-)

    >OK. Ale to musiał by wpuszczać. No i których czterech, jak na
    >przystanku
    >pięciu stoi?

    Tych, co pierwsi wejda przez drzwi - to przeciez jasne :-)

    J.