  • 1. Data: 2020-03-24 22:51:15
    Temat: Rozporządzenie Ministra zakaz przemieszczania
    Od: Monika G <m...@g...com>

    http://dziennikustaw.gov.pl/D2020000052201.pdf

    1. W okresie od dnia 25 marca 2020 r. do dnia 11 kwietnia 2020 r. zakazuje się na
    obszarze Rzeczypospolitej
    Polskiej przemieszczania się osób przebywających na tym obszarze, z wyjątkiem
    przemieszczania się danej osoby w celu:
    1) wykonywania czynności zawodowych lub zadań służbowych, lub pozarolniczej
    działalności gospodarczej, lub
    prowadzenia działalności rolniczej lub prac w gospodarstwie rolnym, oraz zakupu
    towarów i usług z tym związanych;

    co to znaczy: czynności zawodowych ?
    co to znaczy: zadań słuzbowych ?

    gdzie jest definicja ?

  • 2. Data: 2020-03-25 01:53:58
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 22:51:23 UTC+1 użytkownik Monika G napisał:
> [...]
    działalności gospodarczej, lub
    > prowadzenia działalności rolniczej lub prac w gospodarstwie rolnym, oraz zakupu

    Czyli mogę robić przysługi znajomym i wozić po 5 niespokrewnionych ze sobą osób
    do pracy, czy gdziekolwiek indziej, wszak nie jestem transportem zbiorowym - to
    samo z grupą pracowników wyjeżdżających jednym pojazdem w teren, z pełnym
    obłożeniem pojazdu, bez pustych siedzeń jak w transporcie zbiorowym, a co
    przecież to bezpieczniejsze od spaceru pustawą ulicą, na ulicy pies ugryzie,
    ktoś napadnie, napluje, nakicha.

    A że w zakładzie pracy 100 osób przebiera się w jednej chwili przez kilka
    minut lub dłużej w jednej ciasnej szatni, zakładając brudną odzież roboczą,
    jeszcze czasem pożyczaną innym - eee, to pikuś - przecież w pustawym
    sklepie jest gorzej, ktoś nakicha na kapustę, parsknie na opakowanie z
    makaronem czy jogurtem, horror w takim sklepie...

    :p

    Pozdr-
    -Rowerex