  • 271. Data: 2018-12-11 18:51:53
    Temat: Re: Jak pedofilia to tylko ta w KRK
    Od: "n" <...@...e>

    Wałęsa (prezydent) z Wachowskim (minister) musieli wiedziec no bo jak nie mogli
    wiedzieć?
    Ale nadal pytam: o czym wiedzieć?

    -----

  • 272. Data: 2018-12-11 18:54:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Nie wiem czy dla każdego ateisty, ale na pewno dla każdego człowieka.
    > Dla ciebie jest poważny?
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Gdybyś nie wyciął *i to bez zaznaczenia* kluczowej części mojej
    wypowiedzi może bym ci odpowiedział. A jak tak "dyskutujesz" to
    wal się na drzewo.

    --
    A. Filip

  • 273. Data: 2018-12-11 19:33:53
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, n <...@...e> wrote:

    [...]

    > Wałęsa (prezydent) z Wachowskim (minister) musieli wiedziec no bo jak nie mogli
    wiedzieć?
    > Ale nadal pytam: o czym wiedzieć?

    Czyli w pytaniu "Wałęsa ..." wiesz, a zaraz poniżej
    już nie wiesz? I to nie jest robienie sobie jaj z tematu
    tak?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 274. Data: 2018-12-11 20:11:51
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 17:47, Kviat pisze:

    > Czyli jeździmy po autostradach wybudowanych w wyniku błędnych decyzji
    > urzędników.

    Jeśli decyzja jest prawidłowa, to nie ma tematu.

    > Piękne.
    >
    > Ty sobie jaja robisz, a temat pedofilii w kościele katolickim jest poważny.

    Nie. Temat pedofilii w ogóle jest poważny. Żaden człowiek nie będzie go
    sztucznie dzielił, aby rozmydlić temat.

    --
    Liwiusz

  • 275. Data: 2018-12-11 20:18:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 11:30, Kviat pisze:
> [...]
    pcow-a-biskupi-przenosili-go-z-parafii-na-parafie/ga
    /10747614/zd/20525980

    >Nie widzę tu ochrony, w końcu przenoszenie jest tym, co można zrobić,
    >aby odseparować sprawcę od ofiar.

    Mozna zrobic znacznie wiecej. Grzech zaniechania, czy grzech ochrony
    Kosciola ?
    Ale czy chec ochrony kosciola moze byc grzechem ? :-)

    Odseparowali od ofiar ... i wyslali do pracy z nowymi ?

    > Karanie to już nie kwestia kościoła, więc zasadnym pytaniem jest
    > który prokurator chronił księdza?

    Albo spytac jak sie zakonczylo tamto sledztwo.
    Umorzyli, bo dowody byly niewyrazne, a podejrzany przestal odbierac
    wezwania na przesluchania ?

    >Wystarczy jeden przykład. Co też niczego nie będzie dowodził, bo tak
    >samo "chroni" się sędziów, prokuratorów, czasem polityków itp.

    Ale mozna ksiedza chocby po cichu usunac z kosciola.

    >Czy odsuwanie sprawcy od ofiary to pomoc?

    Przysuwajac do nowych ofiar ?

    J.

  • 276. Data: 2018-12-11 20:35:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie. Temat pedofilii w ogóle jest poważny. Żaden człowiek nie będzie go
    > sztucznie dzielił, aby rozmydlić temat.

    A to nowość. Ogólnie przyjęte jest dzielenie większych (w skali) problemów
    na mniejsze, po to by efektywniej sobie z nimi poradzić. Ale nie. Teraz
    okazuje się, że to jest rozmydlanie tematu. Jesteś skrajnie niepoważny
    i tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 277. Data: 2018-12-11 23:47:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Coś takiego _przeszkadza_ tylko w przypadku prawdziwej wiary (dla
    > danej osoby). Komu _przeszkadza_ że inna/fałszywa wiara udowadnia swe
    > "niedostatki"? Jak rozumiem ty się zadeklarowałeś jako katolik głęboko
    > wierzący któremu to straszliwie _PRZESZKADZA_ ? [wyjaśnienie
    > alternatywne stawiłoby cię w wyraźnie gorszym świetle więc je
    > przemilczę :-) ]

    Co to jest ta prawdziwa wiara? Mojemu środowisku przeszkadza dość mocno
    hipokryzja i parę podobnych, rozmaitych band panoszacych się publicznie i
    usiłujących wchodzić z butami w życie innych ludzi. Nie wiem co ma to
    wspólnego z Katolikami ale pewnie wyjaśnisz.

    --
    Marcin

  • 278. Data: 2018-12-12 08:39:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Co to jest ta prawdziwa wiara?

    Ta wiara w którą dana osoba wierzy, (jedyna) prawdziwa wiara dla danego
    człowieka/wyznawcy. Na grupie prawo (świeckie) taka odpowiedź pasuje.
    Można też dodać że teraz w Polsce to najczęściej katolicyzm a ostatnia
    "fundamentalna zmiana" w tej kwestii w Polsce była wieki temu.

> [...]
    > rozmaitych band panoszacych się publicznie i usiłujących wchodzić z
    > butami w życie innych ludzi. Nie wiem co ma to wspólnego z Katolikami

    _Całkowity_ zakaz "klapsowania" dzieci to która banda wydała?
    Ja są wypadki samochodowe to trzeba całkowicie zakazać samochodów a nie
    wprowadzić i egzekwować ograniczenia szybkości?
    Która banda przepchnęła w Europie _całkowity_ zakaz kary śmierci
    "nawet dla Breivików"? [70+ osób "pojedynczo" zabitych w jeden dzień]
    [ Ja jestem za karą śmierci dla seryjnych zabójców, >5 ofiar ]

    KRK liczba (aktywnych) wyznawców spada. AFAIR na mszę KRK chodzi 40%
    Polaków przy 95% ochrzczonych. Czyli 55% Polaków KRK "traci" :-)
    Jak chcesz pełnego cynizmu: hierarchia KRK stąpa po ostrzu noża,
    zrobią za dużo to odstraszą, zrobią za mało to przekreślą sens wiary.
    Ty jak widać masz małą wiarę w europejskie trendy odchodzenia od wiar.

    --
    A. Filip

  • 279. Data: 2018-12-12 09:08:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2018 22:47:29 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie wiem co ma to
    > wspólnego z Katolikami ale pewnie wyjaśnisz.

    Zostaw tego trola. Powie wszystko byle pociągnąć rozmowę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 280. Data: 2018-12-12 13:10:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Zostaw tego trola. Powie wszystko byle pociągnąć rozmowę.

    Ty zrobisz wszystko by ją zakończyć? :-)

    --
    A. Filip