  • 211. Data: 2018-12-11 10:27:02
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2018-12-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Kłamiesz.

    To jest twoje zdanie, z którym nikt poważny tu się nie przejmuje, bo
    dałeś już wyraz swojego nieobiektywizmu (choćby takiego, że w wątku o
    rabinie gwałcącym córkę wpadasz z dyskusją o kk).

    --
    Liwiusz

  • 212. Data: 2018-12-11 10:29:28
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Najpierw udowodnimy, czy chroni. Bancerowe banialuki obaliła Animka,
    > pisząc, że chroniącym były matki ofiar, a nie kościół.

    Nic takiego nie pisałem, a więc: znowu kłamiesz.
    I tym razem perfidnie i świadomie.

    NIE jestem i nigdy nie byłem za karaniem kościoła.
    To jest jakaś Twoja chora fikcja. Jestem za karaniem
    winnych którzy wiedzieli [a "wiedzieli" to nie znaczy
    "usłyszeli i nie dali wiary"] i albo kryli, albo
    nic z tym nie zrobili. Nigdzie nie dałem warunku,
    że muszą pochodzić z kościoła. Więc przestań sobie
    dopowiadać.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 213. Data: 2018-12-11 10:31:02
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > To jest [...]

    Wpiąłeś się pod mój podwątek, a ja chyba wiem lepiej od Ciebie co mnie
    interesuje. A więc: kłamiesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 214. Data: 2018-12-11 10:37:04
    Temat: Re: Czy GW atakowała "kapelana/pedofila Solidarności" pod rządami SLD? [2004]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:
    > On 2018-12-11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Kłamiesz.

    Dyskusja zaczęła się o ks. Jankowskim, *kapelanie Solidarności*.
    No to porozmawiajmy o ochronie pedofilii w (politycznej) Solidarności.
    Czy GW zwalczała równie zażarcie pedofilię jak Jankowskiego _pod rządami SLD_
    prokuratura "nękała" (2004)? Czy *wtedy* warto było się troszczyć by
    rząd SLD na tej sprawie "bojownika Solidarności" nie skorzystał?
    Czy wtedy nie było "oczywiste" że to wredne post-komuchy kryształowego
    bojownika o wolność wrabiają albo się perfidnie mszczą?

    --
    A. Filip

  • 215. Data: 2018-12-11 10:46:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Dyskusja zaczęła się o ks. Jankowskim, *kapelanie Solidarności*.
    > No to porozmawiajmy o ochronie pedofilii w (politycznej) Solidarności.

    Wniosłem postulat o zbadanie "kto wiedział" a nie "kto wiedział w kościele".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 216. Data: 2018-12-11 10:49:45
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 08:44, Liwiusz pisze:

    > Najpierw udowodnimy, czy chroni.

    Eeee? Przecież to już udowodniono.
    Ile razy jeszcze trzeba udowadniać, żebyś w końcu przyjął to do wiadomości?

    > Bancerowe banialuki obaliła Animka,
    > pisząc, że chroniącym były matki ofiar, a nie kościół.

    Ale sobie znalazłeś autorytet... Brawo.

    > Błędne założenie, że instytucja ta chroni pedofilów.

    Jak błędne, skoro chroni?
    Żyjesz w alternatywnej rzeczywistości? Bo w naszej chroni.

    > Mamy oddzielenie organów ścigania od kościoła,

    Miało być merytorycznie, a nie teoretycznie.
    Napisz jeszcze, że mamy rozdział państwa od kościoła.

    > więc nie wymaga się od
    > żadnego związku wyznaniowego, aby sam prowadził swoje śledztwa i sądy,
    > to już nie te czasy.

    Czyli zgodnie z prawem może dalej chronić pedofilów, przenosić ich z
    parafii do parafii (nawet do innych państw), wykorzystywać swoje wpływy
    itd. i wszystko jest ok?

    I pytałem, żebyś napisał co kościół w tej sprawie zrobił, a nie czego
    nie robi. Bo to czego nie robi, jest powszechnie znane i oczywiste.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 217. Data: 2018-12-11 10:52:50
    Od: "n" <...@...e>

    Adam M.
    Przecież Adam M. nie dawałby chrzcić swojego dziecka księdzu, o którym nie wiedział
    wszystkiego, prawda?
    A poza tym co niby wiedział?
    Że po plebanii kręcili się ministranci?
    A kto miał się kręcić, ministrantki?
    Zwykle z biednych domów, w których nie było komputera, telewizora, czasem jedzenia
    itp. itd.
    Czy drzwi były zamknięte na klucz i nie można było wyjść?

    -----

  • 218. Data: 2018-12-11 10:53:13
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-11 o 08:56, n pisze:
    > Nie, wątek jest o rabinach gwałcących własne córki.
    > Ale takie mendy i parchy jak ty odwracają kota ogonem.
    > Już tak dwa tysiące lat z hakiem.

    Nie.
    Wątek jest o "Jeszcze zboczeńcowi pomnik postawili", ale takie mendy jak
    ty zmieniły sobie temat i udają niewiniątka. Już tak dwa tysiące lat z
    hakiem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 219. Data: 2018-12-11 10:55:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-11 o 10:49, Kviat pisze:

    > Eeee? Przecież to już udowodniono.

    Gdzie? Na razie w sprawie Jankowskiego wiemy, że część ofiar milczała, a
    jak nie milczeli, to prokuratura sprawy umarzała.

    > Ile razy jeszcze trzeba udowadniać, żebyś w końcu przyjął to do wiadomości?

    Wystarczy raz.

    > Ale sobie znalazłeś autorytet... Brawo.

    To tylko świadczy o jakości Bancerowych banialuk.

    > Jak błędne, skoro chroni?
    > Żyjesz w alternatywnej rzeczywistości? Bo w naszej chroni.

    Jakiś przykład? Że chciano skazać, ale nie można, "bo kościół"?

    > Miało być merytorycznie, a nie teoretycznie.
    > Napisz jeszcze, że mamy rozdział państwa od kościoła.

    Mogę napisać.

    > Czyli zgodnie z prawem może dalej chronić pedofilów, przenosić ich z
    > parafii do parafii (nawet do innych państw), wykorzystywać swoje wpływy
    > itd. i wszystko jest ok?

    Tak, nie jest to zabronione. Matki morderców też ich chronią, a nie
    czynimy im z tego tytułu wyrzutów.

    > I pytałem, żebyś napisał co kościół w tej sprawie zrobił, a nie czego
    > nie robi. Bo to czego nie robi, jest powszechnie znane i oczywiste.

    Kościół nie jest organem powołanym konstytucyjnie aby coś w takich
    przypadkach robić.

    --
    Liwiusz

  • 220. Data: 2018-12-11 11:01:10
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-11, n <...@...e> wrote:

    [...]

    > Adam M.

    Może. Nie wiem. Uważam, że powinni to po prostu zbadać.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com