  • 41. Data: 2007-08-24 08:07:24
    Temat: Re: Jeszcze raz freeware
    Od: "Agent" <p...@p...onet.pl>

    > Gdy policjant użyje siły, wolno ci się położyć i zasłaniać, a i to nie
    > za mocno, bo może zostać odebrane jako atak.
    > Wszystko inne jest karalne.

    przed bezprawnym dzialaniem mam prawo stosowac obrone konieczna a ona pozwala na
    czynne odparcei ataku (poczytaj na zbigniewziobro.org tam zamiescilem fragmenty
    okolo 60 orzeczen SN) a takie dzialanie policjanta bylo by bezprawne. Co innego
    gdyby chcial zatrzymac sprzet bo by nieslusznie podejrzewal ze posiadam
    nielegalne oprogramowanie(nie nie zgpde z licencja a uzyskane od osoby
    nieuprawnionej) wtedy dzialanie byloby prawne ale merytorycznie niesluszne i
    nie moglbym zastosowac obrony.