  • 1. Data: 2007-08-21 00:01:37
    Temat: Kaczmarek wiarygodny co do ubeckich metod PiSu
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Opisując sytuację w prokuraturze Kaczmarek powiedział, że "są sprawy, które
    nie dotyczą zwykłych przestępców, gdzie pana ministra (sprawiedliwości)
    interesują tylko sprawy, gdzie są politycy". - Sprawy nie są kończone i cały
    czas mają charakter otwarty. Tak, aby można je było wykorzystać w takim, czy
    innym momencie - dodał.

    Te zarzuty Kaczmarka pod adresem upolitycznionej prokuratury, znajdują w
    istocie swoje potwierdzenie. Nie za wcześniejszych rządów, lecz właśnie za
    rządów PiSu i prokuratora generalnego Ziobro, podległe mu prokuratury
    prześladują wzmożenie polityków i działaczy narodowych z PPN, z prezesem
    Leszkiem Bublem na czele. To właśnie Bublowi i kilku innym członkom
    prokuratury postawiły liczne polityczne zarzuty i sprawy te cały czas mają
    charakter otwarty, tak, aby można było je wykorzystać w takim, czy innym
    momencie.

    Tak samo w moim przypadku, postawiony mi prze prokuraturę świdnicką, bez
    osoby poszkodowanej zarzut zniesławiania osób pochodzenia żydowskiego, w
    celu siania nienawiści był przez blisko osiem miesięcy nie zamknięty.
    Dopiero, jak napisałem skargę na działania prokuratury rejonowej do
    prokuratury okręgowej, to w trybie pilnym, za pominięciem czynności
    procesowych prokuratury okręgowej, prokuratura rejonowa wypchała 29 grudnia
    2006 roku sprawę do sądu, chcąc w ten sposób nie dopuścić do wyjaśnienia
    stawianych jej przeze mnie zarzutów. Sąd też nie spieszy się z rozpatrzeniem
    moich wniosków dowodowych i próbuje teraz za ich pominięciem, przesłuchać
    świadków oskarżenia. Proszę porównać zeznania Kaczmarka, z moimi opiniami na
    temat politycznego charakteru działania świdnickiej prokuratury.

    Moje zażalenie-skarga:
    http://boukun-pl.blogspot.com/2006/12/zlikwiduj-ydzi
    -internetowe-grupy.html

    i skarga przeciwna:
    http://boukun-pl.blogspot.com/2007/03/skarga-przeciw
    na.html

    boukun

  • 2. Data: 2007-08-21 07:09:17
    Temat: Windykacja należności od pracodawcy.
    Od: "ala" <j...@w...pl>

    Witam
    Proszę o poradę odnośnie następującej sytuacji:
    Firma to spółka z o.o. Pracodawca zatrudniał mnie nielegalnie przez okres
    kilku miesięcy, nastepnie zostałam zatrudniona na pół etatu z najniższej
    średniej krajowej. Pozostałą część wynagrodzenia (2/3 całości pensji)
    dostawałam gotówką. Była to wiadomo sytuacja dogodna dla niego z racji
    mniejszych podatków, jakie musiał płacić. Przez ostatnie kilka miesięcy
    otrzymywałam legalną kwotę na którą byłam zatrudniona, a pozostała część
    (2/3 całości pensji) przestała być wypłacana. W związku z tą sytuacją
    zakończyłam współpracę i odeszłam z firmy. Teraz próbuję odzyskać należne mi
    pieniądze uzgadniając z nim kolejne terminy, które są nagminnie
    niedotrzymywane przez niego. Pracodawca dał do zrozumienia, iż traktuje tą
    sprawę jako swój dług prywatny (z racji tego iż zatrudniał mnie nielegalnie)
    a jego dochody wynoszą 0 zł, co jest równoznaczne z tym że nie ma środków na
    wypłatę wynagrodzenia. Czy może on potraktować moją pracę dla firmy jako
    dług prywatny skoro była to kontynuacja pracy tzw. "na czarno" tylko że w
    mniejszym wymiarze godzinowym? Umowa słowna mówiła o tym iż pracuję na pełen
    etat, zostaje zatrudniona na poł etatu za co środki są wypłacane "legalnie",
    a pozostała część wynagrodzenia (2/3 całości pensji) wypłacana będzie
    gotówką???
    Proszę o poradę.
    Pozdrawiam
    Alicja.

  • 3. Data: 2007-08-21 07:28:08
    Temat: Re: Windykacja należności od pracodawcy.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 09:09:17 +0200, ala napisał(a):

> [...]
    > a pozostała część wynagrodzenia (2/3 całości pensji) wypłacana będzie

    Nie podajesz najważniejszego: Co z tego wszystkiego o czym piszesz możesz
    udowodnić, a czego nie możesz.

  • 4. Data: 2007-08-21 08:36:03
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    W Twoim przypadku pozostaje tylko droga sądowa.
    Wówczas musisz zapewnić sobie świadków, którzy potwierdza Twoje zeznania.
    Ponadto podać okoliczności i fakty potwierdzające wykonywanie pracy
    przez ciebie, np
    listy obecności, odpisy faktury jeżeli je wystawiałaś, itp.

    Pozdrawiam
    Michał
    PS.
    Więcej mogę tylko na prv.

  • 5. Data: 2007-08-21 10:12:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
> [...]
    > charakter otwarty, tak, aby można było je wykorzystać w takim, czy innym

    nie, akurat w Twoim przypadku bylo by przestepstwem brak rekacji ze
    strony prokuratury. Co do reszty (powyzej) sie zgadzam.

    P.

    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a

  • 6. Data: 2007-08-21 11:13:07
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:faedpl$i73$1@inews.gazeta.pl...

    > nie, akurat w Twoim przypadku bylo by przestepstwem brak rekacji ze strony
    > prokuratury. Co do reszty (powyzej) sie zgadzam.
    >
    > P.

    Głąb jesteś kapuściany. W moim przypadku przestępstwo popełniła tylko
    prokuratura, wszczynając dochodzenie bez doniesienia od osób rzekomo
    poszkodowanych i nakłaniając postronnych ludzi do składania na mnie
    obciążających zeznań:
    "Dnia 21.08.2006 r. (k. 632) nadkom. Robert Brożyna z KPP w Świdnicy
    wystosował faksem pismo do Gminy Wyznaniowej Żydowskiej, ul. Włodkowica 9,
    50-072 Wrocław o następującej treści:
    Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy prowadzi śledztwo L.dz.
    G-I-5500/139/06/RC, RSD - 936/06 pod nadzorem Prokuratury Rejonowej w
    Świdnicy pod sygn. 1 Ds - 1061/06 p-ko Jarosławowi Niedźwieckiemu
    podejrzanemu o to, że w okresie od 2002 roku do 10 maja 2006 r. w Świdnicy
    woj. Dolnośląskie publicznie znieważał grupę ludności z powodu jej
    przynależności narodowej w ten sposób, że występując pod pseudonimem
    "boukun" na stronach internetowych zawierających fora dyskusyjne znieważał
    osoby narodowości żydowskiej publikując obraźliwe komentarze ich dotyczące
    tj. o przestępstwo przewidziane w art. 257 kk. W przedmiotowej sprawie
    niezbędnym jest przesłuchanie w charakterze przedstawiciela pokrzywdzonego
    osoby, która poczułaby się znieważona zamieszczanymi na stronach
    internetowych komentarzami, a najlepiej przedstawiciela organizacji
    zrzeszającej osoby narodowości żydowskiej. Wobec powyższego proszę o
    skierowanie na przesłuchanie w charakterze świadka - pokrzywdzonego
    przedstawiciela Gminy Wyznaniowej Żydowskiej we Wrocławiu do Komendy
    Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 pok. 403 na dzień
    29 sierpnia 2006 r. godz. 14.00. W razie potrzeby, na przykład w celu
    uzgodnienia innego terminu przesłuchania, proszę skontaktować się z
    prowadzącym śledztwo asp. sztab. Ryszardem Cwenar.
    W dniu 15.09.2006 r. nadkom. Robert Brożyna z KPP w Świdnicy wystosował
    kolejne pismo Gminy Wyznaniowej Żydowskiej we Wrocławiu (k. 671) o
    następującej treści:
    W związku z prowadzonym śledztwem L.dz. G-I-5500/139/06/RC, RSD - 936/06 pod
    nadzorem Prokuratury Rejonowej w Świdnicy pod sygn. I DS-1061/06 p-ko
    Jarosławowi Niedźwieckiemu podejrzanemu o publiczne znieważanie osób
    narodowości żydowskiej, w nawiązaniu do naszego pisma z dnia 21 sierpnia
    2006 r. ponownie proszę o skierowanie na przesłuchanie w charakterze
    świadka-pokrzywdzonego przedstawiciela Gminy Wyznaniowej Żydowskiej we
    Wrocławiu. Skierowana osoba winna stawić się w Komendzie Powiatowej Policji
    (...) w dniu 26 września 2006 r. Godz. 14.00. Nadmieniam, że nie
    przesłuchanie osoby, która wystąpi w przedmiotowym śledztwie w charakterze
    przedstawiciela pokrzywdzonego może skutkować umorzeniem postępowania."

    boukun

  • 7. Data: 2007-08-21 12:18:16
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > prokuratura, wszczynając dochodzenie bez doniesienia od osób rzekomo
    > poszkodowanych i nakłaniając postronnych ludzi do składania na mnie

    doucz sie. Przestepstwo z art 257 jest scigane z urzedu a nie na wniosek
    pokrzywdzonego. Prokurator dowiedziawszy sie o tym fakcie, nie zrobiwszy
    nic poplenil by przestepstwo naduzycia wladzy w postaci niedopelnienia
    zasranego obowiazku.

    P.

  • 8. Data: 2007-08-21 13:39:13
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fael64$lot$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pokrzywdzonego. Prokurator dowiedziawszy sie o tym fakcie, nie zrobiwszy
    > nic poplenil by przestepstwo naduzycia wladzy w postaci niedopelnienia

    W podobnej kwestii, znieważenia funkcjonariusza publicznego TK uznał ten
    przepis za niezgodny z konstytucją.
    Art. 17. kpk § 1. Nie wszczyna się postępowania, a wszczęte umarza, gdy:
    10) brak wymaganego zezwolenia na ściganie lub wniosku o ściganie
    pochodzącego od osoby uprawnionej, chyba że ustawa stanowi inaczej,
    ROZDZIAŁ 4 Pokrzywdzony

    Art. 49. § 1. Pokrzywdzonym jest osoba fizyczna lub prawna, której dobro
    prawne zostało bezpośrednio naruszone lub zagrożone przez przestępstwo.

    boukun

    begin 666 leer.gif
    K1TE&.#EA`0`!`/ ``````/___R'Y! $```$`+ `````!``$```("3 $`.P``
    `
    end

  • 9. Data: 2007-08-21 14:39:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fae33a$c07$1@news.wp.pl ala <j...@w...pl> pisze:

    > Proszę o poradę odnośnie następującej sytuacji:
    > Firma to spółka z o.o. Pracodawca zatrudniał mnie nielegalnie przez okres
    > kilku miesięcy,
    No i na tym właściwie można by zakończyć...
    Jak bowiem dorosły człowiek może pozwolić robić z siebie wała i to przez
    ileś miesięcy?

    > nastepnie zostałam zatrudniona na pół etatu z najniższej średniej
    > krajowej.
    Co to jest "najniższa średnia krajowa"?

> [...]
    > przestała być wypłacana. W związku z tą sytuacją zakończyłam współpracę i
    [cut]
    I tu podstawowe pytanie. Czy przed rozwiązaniem umowy o pracę zadbałaś o
    posiadanie dowodów na choćby część tego, co tu przedstawiasz? Czy ew.
    kontrola w firemce oszusta może takich dowodów dostarczyć (podpisywałaś
    jakieś dokumenty, cokolwiek)?
    Bo jeśli chcesz spróbować odzyskać swoje, to tylko na drodze sądowej, a tam
    będą potrzebne dowody.

> [...]
    > zatrudniona na poł etatu za co środki są wypłacane "legalnie", a
    > pozostała część wynagrodzenia (2/3 całości pensji) wypłacana będzie
    Proszę bardzo - nigdy więcej nie rób takiego frajerstwa, zaś poniesione
    straty potraktuj jako czesne zapłacone w szkole życia za lekcję dorosłości.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-08-21 14:59:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > W podobnej kwestii, znieważenia funkcjonariusza publicznego TK uznał ten
    > przepis za niezgodny z konstytucją.

    nie szmac orzeczenia TK, po pierwsze w nim chodzi o to ze:
    aby mnie mozna bylo sciagac z urzedu np za zniewazenie ZIobry musze na
    niego bluzgac w zwaizku z jego funkjca, np jako prokurtaora czy posla,
    jezeli nato0miast bym stwierdzil ze ziobro jako taki i owaki, nie
    odnaszac sie do pelnionej przez niego funkjci, wykonalbym to po
    godzinach jego pracy (nie w ministerwtswie, nie sejmie), to wowczas nie
    mozna by mnie bylo scigac z urzedu a on jedynie z oskarzenia prywatnego
    to raz a dwa jedno z drugim nie ma zadnego zwiazku

> [...]
    dobro
    > prawne zostało bezpośrednio naruszone lub zagrożone przez przestępstwo.

    juz wiem ze opanowales czynossc kopiuj wklej ale po z atym to po co to
    robisz, jaki to ma zwiazek ze sprawa?

    Przeczytaj teraz art 9,10 KpK oraz art 12 Kpk. Oraz przepis o ktorym
    moiwmy.

    Pytanie brzmi:
    1. Czy w owym przepisie jest wspomniane ze sciganie odbywa sie na
    wniosek osoby pokrzywdzonej (spojrz na art 190 ust 2 kk bys wiedzial o
    czym mowa)
    2. ktory zatem przepis sie stosujemy, art 9 czy art 12 KpK?
    3. jakie zatem przestepstwo popelnil prokurator wszczynajac z urzedu
    Twoja sprawe?

    P.