  • 1. Data: 2010-11-10 18:57:30
    Temat: Jestem jak ten obcokrajowiec...
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..we własnym kraju...
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poczta-Polska
    -jest-jak-CIA-Nie-my-
    ulatwiamy-zycie,wid,12837403,wiadomosc.html
    http://wiadomosci.wp.pl/drukuj.html?wid=12837403

  • 2. Data: 2010-11-11 04:25:58
    Temat: Re: Jestem jak ten obcokrajowiec...
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/10/2010 12:57 PM, 666 wrote:
    > ..we własnym kraju...
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poczta-Polska
    -jest-jak-CIA-Nie-my-
    > ulatwiamy-zycie,wid,12837403,wiadomosc.html
    > http://wiadomosci.wp.pl/drukuj.html?wid=12837403

    faktycznie ten obcokrajowiec był kretyn.

    mimo, ze mieszkałem przez długi okres na dziko, mając tylko paszport nie
    miałem zadnych problemow z odbieraniem poleconych rowniez sądowych na
    podstawie awiza.

  • 3. Data: 2010-11-11 23:28:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/11/2010 05:25 AM), witek wrote:
    -jest-jak-CIA-Nie-my-

    > faktycznie ten obcokrajowiec był kretyn.

    I manipulant. Bo raczej powtórne awizo przychodzi po tygodniu a nie po 2
    dniach.

    Z felietonu wynika że przesyłka nieodebrana przez 4 dni wraca do nadawcy.

    > mimo, ze mieszkałem przez długi okres na dziko, mając tylko paszport nie
    > miałem zadnych problemow z odbieraniem poleconych rowniez sądowych na
    > podstawie awiza.

    No ale nie wpadło Ci do głowy odbierać przesyłkę *bez* tego paszportu,
    prawda? :)

    p. m.

  • 4. Data: 2010-11-12 08:10:18
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-10 19:57, 666 pisze:
    > ..we własnym kraju...
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Poczta-Polska
    -jest-jak-CIA-Nie-my-
    > ulatwiamy-zycie,wid,12837403,wiadomosc.html
    > http://wiadomosci.wp.pl/drukuj.html?wid=12837403

    Strasznie to naciągane jest i raczej ma mało wspólnego z rzeczywistością.