  • 21. Data: 2019-01-11 07:11:59
    Temat: Re: Jest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale jeśli po prostu próbował odsunąć co
    > podciągnieto pod *popchnąć* to pojawia się pytanie: jakim trzeba być
    > idiotą aby w tak wrażliwej społecznie sprawie, gdzie bez 2ch zdań
    > policja nie jest na czystym, czepiać się gościa o coś takiego?

    Tu akurat odpowiedź jesy prosta - trzeba byc dyspozycyjnym (z własnej
    woli lub przez zastraszenie) ziobrokuratorem na usługach władzy.

    > Żeby
    > pokazać światu, że policja to jednak banda kulsonów i to w dodatku
    > mściwych? Zastraszyć świadków? No bo przecież nie dla umiłowania prawa i
    > porządku.

    Bardziej interesujące jest co chciała tym osiagnąć władza - imho są trzy
    możliwości

    1 - nic nie chciała osiągnąć tylko ktoś w ziobrokuraturze chciał jej za
    bardzo wejść w dupę,

    2 - ktoś z władzy jest po prostu głupi i tak wyszło

    3- chcą dać sygnał, że niezależnie od wszystkiego nic im nie zrobisz, a
    oni tobie tak.

    IMHO najbardziej optymistyczna jest n niestety wersja numer 2 - czyli ze
    rządzą nami idioci. Niestety wszystkie są równie prawdopodobne, więc
    prawdopodobnie w grę wchodzi opcja 1 lub 3:(

    Trzeba postawioć sprawę jasno - Polska nie jest już państwem prawa i
    może być ono (i jest) bezkarnie łamane przez władzę, która ma kontrolę
    nad kulsonami i wymiarem sprawiedliwości i używa tej kontroli przeciw
    niewygodnym obywatelom. Do pełnej kontroli brakuje im konteroli nad
    mediami i prezes taką ustawę zapowiadał, co znamienne mówił, ze najpierw
    trzeba przejść wymiar sprawiedliwości, bo inaczej taka reforma nie ma
    sensu. Kto by pomyślał, że usadzi go nieco kontrowersyjnie ubrana
    ambasador usa.

    Shrek

  • 22. Data: 2019-01-11 12:30:49
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Ale jeśli po prostu próbował odsunąć co podciągnieto pod *popchnąć*

    ...to też jest to przeszkadzanie w interwencji. Nie wiedział, kim jest
    Igor ani za co go zatrzymują.

    > pojawia się pytanie: jakim trzeba być idiotą aby w tak wrażliwej
    > społecznie sprawie, gdzie bez 2ch zdań policja nie jest na czystym,
    > czepiać się gościa o coś takiego?

    To swoją drogą -- PR-owo słabe zagranie...

  • 23. Data: 2019-01-12 07:39:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-11, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > ...to też jest to przeszkadzanie w interwencji. Nie wiedział, kim jest
    > Igor ani za co go zatrzymują.

    > To swoją drogą -- PR-owo słabe zagranie...

    Głownie o to chodzi, bo wiadomo, że i stanie z telefonem można
    podciągnąć pod przeszkadzanie. To co m.in. wpływa na opinie o policji i
    podobnych instytucjach to jak bardzo i jak bezsonsownie się czepiają, a
    tu to jest po prostu MZ porazka wielopoziomowa.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2019-01-13 23:00:54
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

> [...]

    > podobnych instytucjach to jak bardzo i jak bezsonsownie się czepiają, a
    > tu to jest po prostu MZ porazka wielopoziomowa.

    Jeśli tylko stał z telefonem i filmował to zgadzam się, że nie powinni go
    nękać (i mam nadzieję, że sąd go uniewinni).

    Jeśli jednak szarpał się z policją, zachodził im drogę i generalnie
    utrudniał interwencję, to nie jest taki niewinny.

  • 25. Data: 2019-01-13 23:12:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    q...@t...no1 (Queequeg) pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli jednak szarpał się z policją, zachodził im drogę i generalnie
    > utrudniał interwencję, to nie jest taki niewinny.

    To ja się zapytam inaczej: Jak czepianie się go dopiero teraz świadczy
    o policji, prokuraturze i wadze jego "przestępstwa"?

    Chce sobie ziobrotura _sama_ zepsuć opinie? Ja jej chętnie pomogę.

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2019-01-13 23:29:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2019 23:12:21 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > To ja się zapytam inaczej: Jak czepianie się go dopiero teraz świadczy
    > o policji, prokuraturze i wadze jego "przestępstwa"?

    Czepiali sie go od samego poczatku - jakos policji swiadek ich dzialan
    przeszkadzal.

    - Zatrzymanie polegało na tym, że podeszli do mnie policjanci,
    zostałem pchnięty, skuty i zabrany do radiowozu. Nie miałem nawet jak
    zareagować. Nikt mnie nie zapytał, jak się nazywam, nie zostałem
    wylegitymowany - przyznaje w rozmowie z nami pan Patryk.

    Mężczyzna nie poniósł jednak żadnych konsekwencji, śledztwo zostało
    umorzone. Wówczas prokurator nie dopatrzył się znamion przestępstwa.
    H. przez dwa lata miał spokój.
    Aż do grudnia 2018 roku.- Otrzymałem list polecony z prokuratury. Była
    w nim informacja, że jako podejrzany mogę zaznajomić się z aktami
    sprawy. Później udało mi się dodzwonić do prokuratury i przez telefon
    usłyszałem, że umorzenie zostało anulowane przez Prokuraturę
    Generalną. 29 grudnia zobaczyłem akta, ale nie pozwolono mi zrobić
    żadnych fotokopii. Rozmawiałem też z prokuratorem prowadzącym sprawę.
    Dowiedziałem się tylko, że akt oskarżenia będzie dla mnie
    niekorzystny. Żadnych wyjaśnień - mówi mężczyzna.

    > Chce sobie ziobrotura _sama_ zepsuć opinie? Ja jej chętnie pomogę.

    Przypomnij TVN temat przed wyborami.

    J.

  • 27. Data: 2019-01-14 01:32:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-13, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli jednak szarpał się z policją, zachodził im drogę i generalnie
    > utrudniał interwencję, to nie jest taki niewinny.

    Jest jakaś gradacja zachowań i część rzeczy można spokojnie podciagnąć
    pod utrudnianie, ale robienie z tego sprawy będzie zwykłym doerdalaniem
    się. Część będzie klarownym przeszkadzaniem (utrudnianiem) dla każdego.
    Pytanie, czy tu cos takiego miało miejsce, że należało od razu stawiać
    zarzuty.

    Bo to przecież nie jest tak, że zawsze i za wszystko się karze. Żaden
    system by czegoś takiego nie wytrzymał.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2019-01-14 07:04:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2019 o 23:29, J.F. pisze:

    > Przypomnij TVN temat przed wyborami.

    To tak nie działa. Przeciętny wyborca pisu cieszy się w takiej
    stytuacji, że "somsiadowi dojebali". Jakby co 1000 rozstrzelać bez
    wyroku to im tylko poparcie wzrośnie - 1/1000 to za mało żeby trafiło
    akurat na niego, ale na jakiegoś somsiada powinno - czysty zysk.

    Shrek

  • 29. Data: 2019-01-14 09:37:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > zarzuty.
    >
    > Bo to przecież nie jest tak, że zawsze i za wszystko się karze. Żaden

    No dla niektórych przeszkadzaniem już jest jak się krzywo na nich
    patrzysz, więc tu mamy wielkie pole do interpretacji....
    Zapewne filmował i możliwe, ze się szarpał, znaczy się był szarpany, no
    ale brał udział w szarpaninie....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 30. Data: 2019-01-14 12:13:26
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Pytanie, czy tu cos takiego miało miejsce, że należało od razu stawiać
    > zarzuty.

    Liczę, że się to okaże.