  • 31. Data: 2019-01-14 12:14:19
    Temat: Re: Jest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi"
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > To ja się zapytam inaczej: Jak czepianie się go dopiero teraz świadczy
    > o policji, prokuraturze i wadze jego "przestępstwa"?

    To akurat jasne, że źle, ale ja nigdy nie twierdziłem, że te organy
    działają u nas prawidłowo.

    > Chce sobie ziobrotura _sama_ zepsuć opinie? Ja jej chętnie pomogę.

    Bardziej i tak już nie może. I co z tego? Nic to nie zmieni.

  • 32. Data: 2019-01-14 19:53:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Jan 2019 07:04:04 +0100, Shrek napisał(a):

    > To tak nie działa. Przeciętny wyborca pisu cieszy się w takiej
    > stytuacji, że "somsiadowi dojebali". Jakby co 1000 rozstrzelać bez
    > wyroku to im tylko poparcie wzrośnie - 1/1000 to za mało żeby trafiło
    > akurat na niego, ale na jakiegoś somsiada powinno - czysty zysk.

    Ale sa jeszcze inni wyborcy ...

    J.

  • 33. Data: 2019-01-14 20:36:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.01.2019 o 19:53, J.F. pisze:

    > Ale sa jeszcze inni wyborcy ...

    Ale dość ciężko jest zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko. Dziel i rządź.

    Shrek

  • 34. Data: 2019-01-14 20:39:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No dla niektórych przeszkadzaniem już jest jak się krzywo na nich
    > patrzysz, więc tu mamy wielkie pole do interpretacji....
    > Zapewne filmował i możliwe, ze się szarpał, znaczy się był szarpany, no
    > ale brał udział w szarpaninie....

    Postawmy sprawę jasno - jest zamieszany w zabój^H^H^H^H przekroczenie
    uprawnień!

    Dlatego naturalne jest, że jako świadkowi, dla jego dobra oczywiście,
    prokurator postawił mu zarzuty. Widać też obiektywne podejście
    prokuratora, bo niepomny na dobro policjantów im w swojej srogości
    zarzutów właściwych nie postawił;)

    Shrek