  • 11. Data: 2019-01-08 11:35:52
    Temat: Re: Jest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Dlaczego uważasz, że prokurator lepszy?
    >Ziobrysta jesteś?

    W tym przypadku to jednak juz nie kulsony podejmuja decyzje, tylko
    wlasnie prokurator.

    J.

  • 12. Data: 2019-01-08 11:35:53
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-07 o 22:22, Shrek pisze:

    > Może i tak, ale mimo to go to nie usprawiedliwia. Zresztą obstawiam, że
    > po prostu przydzielili sprawę jakiemuś co sam się do takiej roboty rwał.
    > Po co sobie życie komplikować, jak chętni sami się pchają, żeby zrobić
    > dobrze?

    A to też możliwe. Wśród prokuratorów "dobrej zmiany", zwłaszcza wśród
    tych awansowanych w ostatnim czasie nie brakuje karierowiczów skurwysynów.

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2019-01-08 11:40:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-08 o 02:37, Queequeg pisze:

    > Prokurator jak prokurator -- od tego jest, zeby oskarzac. Taka robota.
    > Dopiero jak sad skaze swiadka, bedzie mozna sie wk...
    >
    > Chyba ze jednak znajda sie nagrania (a nie tylko zeznania), ze faktycznie
    > popychal.

    Nie. Prokurator jest od tego żeby ocenić materiał dowodowy, a jeśli on
    wskazuje na winę sprawcy, to jest po to by oskarżać. Nie odwrotnie.
    IMHO oskarżenie człowieka, który tylko nagrywa interwencję o
    "utrudnianie czynności" jest zwykłym skurwysyństwem i nie wierzę że nie
    wydano polecenia skierowania tego aktu oskarżenia. Żaden normalny
    prokurator nie zrobiłby z tego sprawy tylko umorzyłby postępowanie z
    uwagi na brak znamion czynu zabronionego. Wygląda to na zwykła zemstę na
    człowieku, który przyczynił się do tego, że paru pisowskich nominantów
    poleciało ze stołków

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2019-01-08 14:53:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Myślałem, że prok jest od tego, żeby oskarżać winnych, a nie tak
    > pierwszwego z brzegu.

    To sąd decyduje o winie. Widać coś w tym akcie oskarżenia się znalazło.

    > Ale układa się to w logiczną całość - państwo jest po prostu wrogiem
    > obywatela.

    A to to swoją drogą. Od dawna nie twierdzę inaczej.

  • 15. Data: 2019-01-08 14:53:51
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Twoim zdaniem prokurato nic nie weryfikuje i jest tylko listonoszem...?

    Weryfikuje. Widocznie uznał, że ma powody. Albo dostał nakaz z góry. To
    sąd jest od oceny tego, co wyprodukował prokurator. W teorii sąd
    niezawisły, w praktyce wiadomo.

  • 16. Data: 2019-01-08 18:30:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2019 o 14:53, Queequeg pisze:

    > To sąd decyduje o winie. Widać coś w tym akcie oskarżenia się znalazło.

    Sąd decyduje o winie, prokurator o wniesienia aktu oskarżenia. Nie płacą
    mu za to, zeby oskarżać każdego i o wszystko.

    Shrek

  • 17. Data: 2019-01-08 20:58:53
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > W tym przypadku to jednak juz nie kulsony podejmuja decyzje, tylko wlasnie
    > prokurator.

    Nie idzie mi o decyzyjność, bo tu i tak prawo nie jest pszestszegane, a o
    stosunek do prokuratury.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 18. Data: 2019-01-10 20:03:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-01-19 o 11:40, Sonn pisze:

> [...]
    > uwagi na brak znamion czynu zabronionego. Wygląda to na zwykła zemstę na
    > człowieku, który przyczynił się do tego, że paru pisowskich nominantów

    Chyba, że jednak przeszkadzał.

  • 19. Data: 2019-01-10 20:15:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chyba, że jednak przeszkadzał.

    Problem w tym, że w to już nikt nie wierzy. Oczywiście można twierdzić,
    że prokuratura nie jest od tego, zeby jej wierzyć i problemu nie ma, w
    końcu urbanowi też nie wierzyli...

    Shrek

  • 20. Data: 2019-01-11 01:49:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Problem w tym, że w to już nikt nie wierzy. Oczywiście można twierdzić,
    > że prokuratura nie jest od tego, zeby jej wierzyć i problemu nie ma, w
    > końcu urbanowi też nie wierzyli...

    No i jeszcze takie coś, że nawet jeśli przeszkadzał to jak bardzo. Jeśli
    uderzył policjanta, to inna sprawa i wypadałoby to zbadać (tez pod
    kontem ochrony wyższego dobra). Ale jeśli po prostu próbował odsunąć co
    podciągnieto pod *popchnąć* to pojawia się pytanie: jakim trzeba być
    idiotą aby w tak wrażliwej społecznie sprawie, gdzie bez 2ch zdań
    policja nie jest na czystym, czepiać się gościa o coś takiego? Żeby
    pokazać światu, że policja to jednak banda kulsonów i to w dodatku
    mściwych? Zastraszyć świadków? No bo przecież nie dla umiłowania prawa i
    porządku.

    --
    Marcin