  • 31. Data: 2004-01-23 21:12:04
    Temat: Re: Jesli złapie mnie kontroler MPK...
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > Więc okazać nie znaczy wręczyć. Mogę kontrolerowi pokazać bilet w sposób
    > umożliwiający mu zweryfikowanie "pieczęci" którą wykonuje kasownik, ale
    > bilet jako taki jest moją własnością ponieważ za niego zapłaciłem i nie
    mam
    > obowiązku dawać mu go do ręki.

    Ja podpisuję się pod Twoim postem.

    Pan Olo to zostawia cytaty czasem te, które mu pasują (a czy one oddają
    treść poprzednie wypowiedzi? - podług cytującego to pewnie tak).

    pozdrowienia

  • 32. Data: 2004-01-23 22:38:33
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > pewnym
    > (znasz znaczenie słowa laminacja?)
    test sprawności intelektualnej ;)

    znasz dowcip?:
    Jedzie Rambo autobusem. Wsiada kontroler. Kontroler prosi o bilet.
    Rambo: Przecież ja jestem Rambo.
    Kontroler: Poproszę o bilet. (niewzrusony)
    R: Przecież ja jestem Rambo!!!
    K: Proszę okazać bilet. (...)
    Rambo bierze zyla czy dwuzłotówkę wkłada do kasownika (dziurkującego). Wali
    pięścią i podaje monetę (przedziurkowaną) kontrolerowi.
    R: Proszę oto bilet.
    K: Trzeba było tak od razu .... (naddarł monetę i oddał pasażerowi)

    Test zrobiłem na swoim identyfikatorze ... o cholera ... zniszczyłem (po
    trzeciej próbie).
    Jak mi się udało - to pogadaj z P. Pudzianowskim czy z P. Dymkiem - oni
    pewnie odpowiedzą co to znaczy (jak skuteczna)laminacja.

    > u nas sie tak nie wiesza - trzyma sie bardzo mocnym usciskiem w rzmieni,
    > wlasnie z uwagi na element podrozujacy km.

    a gdzie jest? by można było go obejrzeć? w prawej kieszeni tyłowej części
    spodni? jak mam go oglądać? czy może jest za szybą?
    o cholera w dupie to nie będę grzebał.

    Bo tak jest tez w prawie przewozowym.

    Więc?

    brak reszty mojej wypowiedzi

    > w takim razie współczuję....

    no comment

    pozdrowienia

  • 33. Data: 2004-01-24 11:45:48
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > Jak mi się udało - to pogadaj z P. Pudzianowskim czy z P. Dymkiem - oni
    > pewnie odpowiedzą co to znaczy (jak skuteczna)laminacja.

    Dobra dobra...zanim zdołałbyś coś naddrzeć nie miałbyś połowy uzębienia
    :-))) To nie jest tak hop-siup.

    > a gdzie jest? by można było go obejrzeć? w prawej kieszeni tyłowej części
    > spodni? jak mam go oglądać? czy może jest za szybą?

    W rączce, Kolego, w rączce....tak trudno wymyśleć?

    pdr
    Olo

  • 34. Data: 2004-01-24 12:10:27
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > Dobra dobra...zanim zdołałbyś coś naddrzeć nie miałbyś połowy uzębienia
    > :-))) To nie jest tak hop-siup.

    Postawa prawowitego kontrolera - moje gratulacje!!!
    ponowię:
    "> > Jak mi się udało - to pogadaj z P. Pudzianowskim czy z P. Dymkiem"
    i miej zęby lub żebra całe.

    > W rączce, Kolego, w rączce....tak trudno wymyśleć?

    Bilecik też jest w rączce ... (i mogę też nim tylko machnąć?).

    pozdrowienia

  • 35. Data: 2004-01-24 12:53:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Bilecik też jest w rączce ... (i mogę też nim tylko machnąć?).

    Jezeli po tym machnięciu stwierdzę jego autentycznosc i prawidłowosc to
    mozesz

    pdr
    Olo

  • 36. Data: 2004-01-24 13:08:54
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > Jezeli po tym machnięciu stwierdzę jego autentycznosc i prawidłowosc to
    > mozesz

    Pierwsza zgoda.

    Widzę że uczymy się manier.

    pozdrowienia