  • 1. Data: 2004-01-20 13:57:19
    Temat: PASZPORTY DZIECI.
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    witam,
    rodzice po rozwodzie, dzieciom koncza sie daty waznosci paszportow a
    przebywaja z matka.
    czy aby wznowic paszporty (wyrobic nowe) jest wymagana zgoda ojca dzieci?

  • 2. Data: 2004-01-20 18:51:19
    Temat: Re: PASZPORTY DZIECI.
    Od: "Kalina" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > rodzice po rozwodzie, dzieciom koncza sie daty waznosci paszportow a
    > przebywaja z matka.
    > czy aby wznowic paszporty (wyrobic nowe) jest wymagana zgoda ojca dzieci?

    Tak. Wymagana jest zgoda obojga rodziców.
    Kalina

  • 3. Data: 2004-01-21 14:16:17
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > Tak. Wymagana jest zgoda obojga rodziców.
    > Kalina
    Dzieki, myslalem, ze jest jakas mozliwosc obejscia tego. i matka moze
    poprosic sad o wydanie zgody.
    (to nie ja jestem tym ojcem co odmawia) :)