  • 11. Data: 2017-05-25 11:05:59
    Temat: Re: Jazda wzdłuż po chodniku pojazdem niesilnikowym
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-05-24 o 19:55, PlaMa pisze:

    > Jakby wypił to byłby bardziej senny czyli spokojny czyli byłoby
    > bezpieczniej... chłopie... co ty p****sz

    Testy wykazały, że im bezpieczniej kierowca się czuje tym szybciej
    jedzie. Np na badanej drodze po namalowaniu linii krawędziowych
    zauważalnie wzrosła przeciętna prędkość pojazdów.
    Był już flame na ten temat z wnioskiem, że jakby z kierownicy wyskakiwał
    zamiast poduszki powietrznej jakiś bolec, to wielu kierowców jeździłoby
    bardziej spokojnie :)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-05-25 12:25:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No ale przecież nie o to chodzi, lecz o to powiedzmy liczba utraty kończyn/genitaliów
    na każdy milion przejechanych kilometrów.
    Który by więcej tracił ten z bolcem czy bez bolca?

    -----

  • 13. Data: 2017-05-25 14:36:12
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Oprócz innych osób w samochodzie.

    W jaki sposób szkodzi pasażerom skoro kierowca jedzie bezpieczniej?

    > Jakby wypił to byłby bardziej senny czyli spokojny czyli byłoby
    > bezpieczniej... chłopie... co ty p****sz

    Pomyśl więc, jeśli to jest możliwe grubianinie, dlaczego piloci
    samolotów pasażerskich nie mają spadochronów.
    Przecież by się mogli uratować z katastrofy.

  • 14. Data: 2017-05-25 18:14:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Testy wykazały, że im bezpieczniej kierowca się czuje tym szybciej
    > jedzie. Np na badanej drodze po namalowaniu linii krawędziowych
    > zauważalnie wzrosła przeciętna prędkość pojazdów.

    Hm, a moze po prostu dlatego ze wtedy łatwiej jest ocenic granice drogi i
    po prostu łatwiej jechac?

    > Był już flame na ten temat z wnioskiem, że jakby z kierownicy wyskakiwał
    > zamiast poduszki powietrznej jakiś bolec, to wielu kierowców jeździłoby
    > bardziej spokojnie :)

    Pewnie wielu zwolniłoby do 0...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 15. Data: 2017-05-25 20:09:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2017 o 11:05, Miroo pisze:

    > Był już flame na ten temat z wnioskiem, że jakby z kierownicy wyskakiwał
    > zamiast poduszki powietrznej jakiś bolec, to wielu kierowców jeździłoby
    > bardziej spokojnie :)

    Pierdolenie o Szopenie. Jeżdzę i puszką z pasami i poduszką i moto. I
    jeżdzę podobnie - w mieście ograniczenia razy 1,6 - jak wszyscy BTW -
    polskie ograniczenia są jednak całkiem urealnione, tyle że w milach:P
    Po trasach niechętnie przekraczam stówkę, bo strasznie wieje.

    Tak więc praktika jebiut teoriu.

    Shrek

  • 16. Data: 2017-05-26 08:31:56
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/23/2017 11:45 PM, Karol wrote:
> [...]
    > z dnia 4 października 2013 r.
    > w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Prezesa Rady
    > Ministrów w sprawie wysokości grzywien
    > nakładanych w drodze mandatów karnych za wybrane rodzaje wykroczeń
    >
    > Poz.78 Jazda wzdłuż po chodniku lub przejściu dla
    > pieszych innym pojazdem niż pojazd silnikowy - 100 zł
    >

    > Nie wszyscy rowerzyści są anonimowi!
    > Ci którzy korzystają z rowerów publicznych Veturilo zarejestrowali się
    > przecież i po czasie i nr roweru można dotrzeć do kierującego rowerem i
    > wysłać mu mandat pocztą, na tej samej zasadzie co kierowcom wysyła się

    No ale wlasnie udowodniles, ze zaplacilem za wynajecie roweru, ale komu
    go dalem do jazdy to juz nie pamietam.
    Moze zonie, moze corce, moze kochance.
    W kazdym razie jak na pewno nim nie jechalem w zwiazku z tym mandatu
    przyjac nie moge.

  • 17. Data: 2017-05-26 12:33:15
    Od: Krzysztof <k...@s...info>

    W dniu 25/05/2017 o 20:09, Shrek pisze:
    > Pierdolenie o Szopenie. Jeżdzę i puszką z pasami i poduszką i moto. I
    > jeżdzę podobnie - w mieście ograniczenia razy 1,6 - jak wszyscy BTW -
    > polskie ograniczenia są jednak całkiem urealnione, tyle że w milach:P

    W Polsce mamy po prostu przyzwoite koszty mandatów. Jak się dowiedziałem
    od Holendra (będąc tam), że tam mandat = 10EUR - pomyślałem WTF? Ale
    kiedy on dodał "za każdy kilometr przekroczenia" - to od razu zwolniłem. :)
    K.

  • 18. Data: 2017-05-26 13:54:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2017 o 12:33, Krzysztof pisze:

> [...]
    > od Holendra (będąc tam), że tam mandat = 10EUR - pomyślałem WTF? Ale
    > kiedy on dodał "za każdy kilometr przekroczenia" - to od razu zwolniłem. :)

    Szczerze - do tej pory zapłaciłem 2 mandaty. Więc aż tak to nie boli. Po
    prostu u nas mandat to pech i tyle. Ani nie ma za to ostracyzmu,
    potępienia lub choćby wyrzutów sumienia ani nawet policja nie udaje, że
    robi to dla bezpieczeństwa a nie statystyk. Traktujesz to jakbyś gumę
    złapał, albo wręcz jakby cię ktoś okradł.

    Zresztą - Holender zarabia jakieś 5 razy więcej niż my, więc wychodzi 2
    euro "w przeliczeniu na nasze". 80PLN na 10km/h - z grubsza tyle co u nas.

    Shrek

  • 19. Data: 2017-05-26 18:14:26
    Od: Kviat

    W dniu 2017-05-24 o 11:20, t-1 pisze:

    > A dlaczego jazda po chodniku rowerem lub przeklinanie mają być mniej
    > ważne niż np. jazda bez pasów, która jest karana na podstawie obrazu z
    > kamer a nikomu innemu nie szkodzi?

    Szkodzi kieszeni podatnika, który musi partycypować w kosztach leczenia,
    rehabilitacji czy jeszcze czegoś gorszego.

    > Można nawet założyć, że bez pasów i poduszek kierowca jeździł by
    > bezpieczniej.

    To nie znaczy, że nie trafi w niego ktoś, ko bezpieczniej nie jeździ.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2017-05-31 21:14:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]