  • 1. Data: 2004-01-26 23:02:57
    Temat: Jazda po pijanemu na rowerze 0.7%%
    Od: "Mirosław" <m...@p...onet.pl>

    Witam !

    W te wakacje zostalem zlapany jadac na rowerze kolo 1 w nocy w centrum
    sredniej wielkosci miasteczka. Badanie na alkomacie wykazalo 0.7 promila.
    Sprawa trafila do sadu. Czekam na wezwanie do sadu. W zwiazku z tym iz nie
    posiadam prawa jazdy a od kwietnia tego roku cena ma wzrosnac prawie 2x
    krotnie chcialbym sie zapisac na kurs. Oprocz tego prawo jazdy jest mi
    potrzebne na codzien. Mam kilka pytan:

    1. Co mi grozi poza grzywna ?
    2. Jak zabiora mi prawo jazdy [ktorego nie mam] tzn zabiora mi mozliwosc
    poruszania sie autem to na jak dlugo ? Czy bede musial wowczas zapisac sie od
    nowa na kurs ?
    3. Warto sie teraz zapisywac ? Nie strace tych 800 zł za ktore teraz zrobie
    prawko ?

    PS. Wiem ze zgrzeszylem... i zaluje tego strasznie :/

  • 2. Data: 2004-01-26 23:20:22
    Temat: Re: Jazda po pijanemu na rowerze 0.7%%
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Mirosław wrote:
> [...]
    > posiadam prawa jazdy a od kwietnia tego roku cena ma wzrosnac prawie 2x
    > krotnie chcialbym sie zapisac na kurs. Oprocz tego prawo jazdy jest mi

    albo kilka miesięcy w zawieszeniu...
    do tego na pewno świadczenie pieniężne - kilkaset zł,

    > 2. Jak zabiora mi prawo jazdy [ktorego nie mam] tzn zabiora mi mozliwosc
    > poruszania sie autem to na jak dlugo ? Czy bede musial wowczas zapisac sie od
    > nowa na kurs ?

    na pewno zabiorą
    w teorii od roku do 10 lat, pewnie cos koło dolnej granicy

    > 3. Warto sie teraz zapisywac ? Nie strace tych 800 zł za ktore teraz zrobie
    > prawko ?

    stracisz

    KG

  • 3. Data: 2004-01-26 23:20:27
    Od: "Mirosław" <m...@p...onet.pl>

    > albo kilka miesięcy w zawieszeniu...
    > do tego na pewno świadczenie pieniężne - kilkaset zł,
    eee...

    > na pewno zabiorą
    > w teorii od roku do 10 lat, pewnie cos koło dolnej granicy
    przeciez to tylko 0.7 ... wiec... nie powinno byc zle...

    > stracisz
    hmm... pewne to jest ?

    > KG

    Dodam może jeszcze to ze w trakcie jak popelnilem ten czyn bylem niepelnoletni
    a teraz juz jestem pelnoletni. Ma to jakies znaczenie ?

  • 4. Data: 2004-01-27 06:54:19
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Mirosław wrote:

    > Dodam może jeszcze to ze w trakcie jak popelnilem ten czyn bylem niepelnoletni
    > a teraz juz jestem pelnoletni. Ma to jakies znaczenie ?

    17 lat skończyłeś?

    KG

  • 5. Data: 2004-01-27 08:27:56
    Od: m...@p...onet.pl

    > 17 lat skończyłeś?
    >
    > KG

    cale zdarzenie mialo miejsce w sierpniu... ja w listopadzie mialem 18 urodziny

  • 6. Data: 2004-01-27 14:04:22
    Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl>

    Może odbiorą mu prawo prowadzenia pojazdów (rowerów w szczególności) z
    wyłączeniem samochodów osobowych. Może to zasugerować sądowi. Są takie
    wyroki.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek MANO

  • 7. Data: 2004-01-27 22:20:14
    Od: lexm <l...@p...onet.pl>

    Marek MANO wrote:

    > Może odbiorą mu prawo prowadzenia pojazdów (rowerów w szczególności) z
    > wyłączeniem samochodów osobowych. Może to zasugerować sądowi. Są takie
    > wyroki.

    a ja sadze ze dostanie tylko grzywne i zadnych sankcji na prawko ktorego
    przecierz nie mial, co innego na rower. ale reki bym se uciac nie dal.
    przeczytaj pare postow wyzej, odbiega troche od twojej sprawy, tez o
    rowerze, dalem jedna odpowiedz a mialem choc troche pdobny przypadek, i
    nie chce si epowtarzac.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-01-28 07:24:03
    Od: kam <k...@X...plX>

    lexm wrote:
> [...]
    > przeczytaj pare postow wyzej, odbiega troche od twojej sprawy, tez o
    > rowerze, dalem jedna odpowiedz a mialem choc troche pdobny przypadek, i

    tylko że tamto to było wykroczenie
    przy przestępstwie jakiś zakaz na pojazdy mechniczne musi dostać

    KG