  • 81. Data: 2019-01-13 22:56:09
    Temat: Re: Jazda hulajnogą elektryczną po alkoholu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    > Można. Ja mam pralkę zasilaną napięciem 230V.

    W sumie jest to prawda. Jeśli pralka pobiera prąd, a napięcie nadal wynosi
    230 V to można powiedzieć, że jest zasilana napięciem 230 V.

    Jakbyś przyłożył napięcie 230 V przez duży rezystor, pralka zaczęłaby
    pobierać prąd, napięcie by spadło i pralka by nie działała, to już nie
    mógłbyś powiedzieć, że pralka jest zasilana napięciem 230 V.

  • 82. Data: 2019-01-13 22:57:47
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Wybieram: Coś innego :-)

    No dobra, ale co innego? :) Czego mogę się spodziewać od policji jadąc na
    hulajnodze po spożyciu, jeśli mnie spotkają i przebadają alkomatem?

  • 83. Data: 2019-01-14 01:55:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A czemu nie?

    Bo napiecie to opis stanu, parametr. Zailanie prędkością, natężeniem,
    kolorem... brakuje tu czynnika zasilającego. Zasilanie energią
    elektryczną o napięciu 48V wydaje się dużo lepsze.

    --
    Marcin

  • 84. Data: 2019-01-14 06:56:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2019 o 22:52, Queequeg pisze:

    > Co za to grozi?

    Kulson z bloczkiem mandatowym. Chyba że go zlejesz, to wątpliwe żeby cię
    dogonił.

    Shrek

  • 85. Data: 2019-01-14 06:59:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo napiecie to opis stanu, parametr. Zailanie prędkością, natężeniem,
    > kolorem... brakuje tu czynnika zasilającego.

    Jak już tak, to samochody nie są zasilane paliwem a mieszanką paliwa z
    powietrzem;)

    > Zasilanie energią
    > elektryczną o napięciu 48V wydaje się dużo lepsze.

    Też mi się wydaje, że lepsze, ale chyba z kontekstu wynika więc nie jest
    niezbędne.

    Dobra - kończę bo może rzeczywiscie "prąd o napięciu" razi (nomen omen)
    tylko fachowców i jak widać może trochę na wyrost.

    Shrek

  • 86. Data: 2019-01-14 12:11:32
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kulson z bloczkiem mandatowym.

    Widzę że 50 zł. Niewiele biorąc pod uwagę fakt, że chodniki w mojej
    okolicy nie nadają się do jazdy hulajnogą.

    Z drugiej strony mandat (o czym wielu zapomina) jest tak naprawdę dobrą
    wolą policjanta. Jak policjant twierdzi, że mandat nie spełni swojej roli,
    to nie musi go wystawiać, może od razu skierować wniosek do sądu.

    Ciekawe czy w przypadku kolizji z rowerzystą (nawet jeśli to on wjedzie mi
    w dupę) byłby dodatkowe problemy z tytułu tego, że mnie na tej ścieżce nie
    powinno być...

  • 87. Data: 2019-01-14 12:41:46
    Od: ń <k...@t...sie>

    Z miesiąc temu w sporej wichurze i ziąbie przejechałem na czerwonym przez tory
    tramwajowe po pasach wprost na dwóch policjantów.
    Wiało i padało, kaptur na twarz, patrzyłem na boki (tory tramwajowe, nic nie
    jechało), a nie do góry na sygnalizator, jakieś dwie
    niewyraźne postacie po przeciwnej stronie jezdni.
    Uszedłem z życiem ;-)

  • 88. Data: 2019-01-14 13:06:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Jan 2019 17:14:30 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > No! Toś uprościł sprawę po chuju! :)
    > Ciekawe co mówisz w sklepie kupując np. sól?

    Pod żadnym pozorem nie proszę o pół oma soli.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 89. Data: 2019-01-14 13:11:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 12 Jan 2019 17:01:01 +0100, u2 napisał(a):

    > btw jak jest napięcie, to niekoniecznie jest prąd, ale jak jest prąd to
    > jest napięcie:)

    Aryjska nauka zapewne nie dopuszcza istnienia indukcji elektromagnetycznej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 90. Data: 2019-01-14 13:13:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 12 Jan 2019 01:17:09 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Można coś zasilić napięciem?

    Możesz przeprowadzić proste testy na własnym komputerze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl