    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda hulajnogą elektryczną po alkoholu
    Date: Mon, 14 Jan 2019 11:11:32 +0000 (UTC)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kulson z bloczkiem mandatowym.

    Widzę że 50 zł. Niewiele biorąc pod uwagę fakt, że chodniki w mojej
    okolicy nie nadają się do jazdy hulajnogą.

    Z drugiej strony mandat (o czym wielu zapomina) jest tak naprawdę dobrą
    wolą policjanta. Jak policjant twierdzi, że mandat nie spełni swojej roli,
    to nie musi go wystawiać, może od razu skierować wniosek do sądu.

    Ciekawe czy w przypadku kolizji z rowerzystą (nawet jeśli to on wjedzie mi
    w dupę) byłby dodatkowe problemy z tytułu tego, że mnie na tej ścieżce nie
    powinno być...