  • 11. Data: 2004-07-07 18:37:50
    Temat: Re: Jazda bez prawa jazdy
    Od: scx <s...@w...pl>

    Marek się wziął i wyklepał:

    <Ciach>

    > Art. 94. § 1. Kodeksu Wykroczeń
    > Kto prowadzi na drodze publicznej pojazd, nie mając do tego uprawnienia,
    > podlega karze grzywny.

    I tego cow iem, a wiem niewiele, dorzucają jeszcze do tego zakaz prowadzenia
    pojazdów mechanicznych - przez chyba 2 lata nie możesz zrobić prawka
    Ale z góry uprzedzzam że się mogę mylić!

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 12. Data: 2004-07-08 15:12:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Malo wiedzacy :)" <n...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli jesli nie skonczyl 17 to karze grzywny podlegaja opiekunowie
    > tak??

    Właściciel motocykla odpowiada za niezabezpieczenie pojazdu.

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-07-09 08:38:21
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Właściciel motocykla odpowiada za niezabezpieczenie pojazdu.

    A jezeli zostanie skradziony np z pod sklepu, blokada oczywiscie byla,
    kluczykow nie bylo.
    Wiadaomo mlody oskarzony o kradziez ale co z prawkiem. Nadal odpowiada
    wlasciciel
    motocykla?

    P.