  • 11. Data: 2007-04-20 18:12:54
    Temat: Re: Jazda bez bilet - Pozew o zaplate
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1177092168.082447.21800@y5g2000hsa.googlegroups
    .com...
    Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
    Sęk w tym, ze ja juz zdecydowalem sie zaplacic, tylko po prostu chce
    wiedziec, czy jezeli zaplace sama kare + odsetki bez tych ich
    wszystkich "oplat dodatkowych" to sprawa bedzie zalatwiona?

    Niekoniecznie - jak zaplacisz cokolwiek na konto podejrzanej firmy istnieje
    spore prawdopodobienstwo, ze dolicza ci kosmiczne koszty za cokolwiek.

    Jezeli _nie_ dostales tego poleconym a poczuwasz sie i chcesz - zaplac to co
    powinienes do lokalnego MZK.

    sz.

  • 12. Data: 2007-04-20 18:26:22
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

[...]

    Przede wszystkim kase wplac na konto przewoznika, a nie tego posrednika.
    Poczytaj "regulamin przewozow" (czy jak to sie nazywa) i wplac tyle ile wg
    niego sie nalezy tj zwykle : cena biletu ktory miales kupic i nie kupiles +
    oplata dodatkowa (to ten tzw mandat) + odsetki.
    Wtedy firme olej, kwit wplaty naleznosci dobrze schowaj (moze kiedys sie
    przydac w sadzie) i o sprawie zapomnij.

    Cezar

  • 13. Data: 2007-04-20 20:54:39
    Od: "gosc" <h...@g...pl>

    Jezeli juz chcesz komus placic to przedsiebiorstwu ktoremu jestes winny za
    jazde a nie firmie krzak

    Firme Krzak olej

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    .com...

  • 14. Data: 2007-04-23 01:03:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 20 kwietnia 2007 15:31
    (autor rezist.com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0afc9$gm2$1@sparrow.axelspringer.com.pl>):

    > Dostaje takie POZWY w sprawie rzekomego zadluzenia
    > w TP, od smiesznej firmy z W-wy.
    > Z TP mnie nic nie laczy od marca 2004).

    A nie można takich debili pozwać za takie nękanie?
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 15. Data: 2007-04-23 10:14:16
    Od: a...@w...pl

    Ale ta firma od ktorej dostalem to pismo, to jest firma kontrolujaca
    bilety, a nie windykacyjna. Takze wydaje mi sie, ze to na ich konto
    powinienem zaplacic, nie uwazacie?
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2007-04-23 12:21:11
    Od: a...@w...pl

    Dzwonilem do MPK i powiedzieli, ze musze wplacic na konto firmy
    kontrolerskiej, ktora wystawila mandat.
    Takze wplace im na konto kare+ odsetki, a jesli beda domagac sie
    oplat, moge powiedziec ze nic o nich nie wiedzialem, poniewaz cala
    korespondencje dostalem listem zwyklym, a nie poleconym?
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2007-04-23 14:07:59
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    a...@w...pl napisał(a):
    > Ale ta firma od ktorej dostalem to pismo, to jest firma kontrolujaca
    > bilety, a nie windykacyjna. Takze wydaje mi sie, ze to na ich konto
    > powinienem zaplacic, nie uwazacie?
    > Pozdrawiam

    Płacisz firmie, w której jechałeś bez biletu. Firma, która kontroluje
    bilety ma podpisaną umowę z firmą przewozową i za usługi jest
    wynagradzana przez przewoźnika. Im do Twojej kasy nic. Zresztą na
    mandacie powinieneś mieć napisane gdzie zapłacić (nr konta/adres).

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl