  • 1. Data: 2004-02-10 20:49:17
    Temat: Jaki termin ma Komornik
    Od: MM<j...@o...pl>

    Napisałam do Komornika wniosek o zajęcie ruchomości, gdzie
    wskazałam samochód ,który jest własnością dłuznika .Wniosek został
    napisany 10 pażdziernika / taką mam datę wpływu/, a Komornik
    zgłosił do Wydziału Komunikacji o zajecie dopiero 30
    pażdziernika .Gdy dłużnik dowiedział się ,że samochód jest zajęty (
    musiał taką informację uzyskać z Komunikacji), sporządził umowę
    sprzedaży tego samochodu z datą 7 dniową wstecz, czyli 23
    pazdziernika i Wydział Komunikacji odmówił zajęcia. Mam pytanie .
    Czy Komornik powinien od razu wysłac zawiadomienie o zajęciu tego
    samochodu ,czy musiał najpierw złożyc zapytanie do Wydziału
    Komunikacji, czy samochód figuruje na dłuznika. Wcześniej
    kilkakrotnie , ale ustnie mówiłam ,aby zajął ten samochód,ale nie
    wiem ,dlaczego tego nie zrobił. Dopiero ,gdy złożyłam wniosek na
    piśmie to wystosował pismo do Wydz. Komunikacji, czy aby nie za
    późno. Proszę o odpowiedź

    -> http://usenet.pomocprawna.info