  • 1. Data: 2004-02-10 19:17:49
    Temat: czy mozna prowadzic dzialalnosc gosp. bez rejestracji?
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

    Mam pytanko: czy mozliwe jest prowadzenie dzilalnosci zarobkowej bez jej
    rejestracji. Chodzi o to, ze w Internecie chce opublikowac oferte uslugowa
    (wirtualna usluga). Planowany zysk, jesli bedzie bedzie symboliczny (bede
    zdziwiony jak wyciagne 50-100 zł miesiecznie) i nie oplaca mi sie za Chiny
    legalizowac dzilalnosci jako firmy (sam ZUS to ponad 500 zł).
    Ciekawi mnie wiec czy nie bede lamal prawa jesli bede cos publicznie
    oferowal jako osoba fizyczna nie prowadzac dzialalnosci. Zeby nei bylo tak
    ze ktos mnie podkabluje ;) a ZUS zglosi sie po skladki i jeszcze mnie karami
    obrzuca.
    pozdr.

  • 2. Data: 2004-02-10 19:34:11
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oferowal jako osoba fizyczna nie prowadzac dzialalnosci. Zeby nei bylo tak
    > ze ktos mnie podkabluje ;) a ZUS zglosi sie po skladki i jeszcze mnie

    Nie zdziw się ale na pewno ktoś Cię podkabluje.

    Piotr