  • 11. Data: 2022-03-09 12:18:34
    Temat: Re: Jaki
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.03.2022 o 11:16, Olin pisze:

    > Hail Fiutin!
    >
    > <<,,W rozpoczynającej się debacie o przyszłości Europy nie może zabraknąć
    > głosu partii przywiązanych do wolności i tradycji narodów Europy,
    > reprezentujących obywateli przywiązanych do europejskiej tradycji" - tak
    > rozpoczyna się wspólna deklaracja prawicowych sił, którą 2 lipca 2021 roku
    > sygnowali m.in. Jarosław Kaczyński, Matteo Salvini, Viktor Orbán i Marine
    > Le Pen.>>

    Problem polega na tym, że ci ludzie mówiąc/pisząc "europejskie tradycje"
    itp., mają zupełnie co innego na myśli niż normalni ludzie.

    Jak tak napiszą/powiedzą, to w zasadzie nie można się przyczepić (i
    dlatego tak właśnie robią), ale jakby napisali wprost, że te ich
    "europejskie tradycje" to państwa wyznaniowe, sprawdzanie paszportów na
    granicach, kobiety na łańcuchu w kuchni i geje w więzieniach, to może
    więcej ludzi by otrzeźwiało.
    A tacy idioci jak JF nie mieliby pretekstu pisać w stylu: "ale o co ci
    chodzi, jesteś przeciwko europejskiej tradycji ?"

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2022-03-09 12:26:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2022 11:35:59 +0100, Olin wrote:

    > Hail Fiutin!
    >
    > W głosowaniu Garkuchni mgr Przyłębskiej wygrałby w cuglach.
    > Wśród ludzi piśmiennych przewiduję hatakumbę.

    Poczekamy, zobaczymy. A to juz dzis ma byc.

    Dwa tygodnie temu potraktowali by pewnie jak oszoloma,
    ale dzis ... kto wie ...

    J.

  • 13. Data: 2022-03-09 12:30:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2022 12:18:34 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    > "europejskie tradycje" to państwa wyznaniowe, sprawdzanie paszportów na
    > granicach, kobiety na łańcuchu w kuchni i geje w więzieniach, to może

    Jestes pewien, ze Salvini, Orban i Marie Le Pen maja na mysli
    panstwa wyznaniowe, sprawdzanie paszportow i kobiety w kuchni?

    Co do gejow, to moze masz racje ... ale kiedy to jeden konserwatysta
    okazal sie ukrytą opcja gejowską ? :-)

    > A tacy idioci jak JF nie mieliby pretekstu pisać w stylu: "ale o co ci
    > chodzi, jesteś przeciwko europejskiej tradycji ?"

    Tak jest.

    J.

  • 14. Data: 2022-03-09 13:59:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    :-)

    -----

  • 15. Data: 2022-03-09 14:11:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Mar 2022 12:18:34 +0100, Kviat napisał(a):

    > A tacy idioci jak JF nie mieliby pretekstu pisać w stylu: "ale o co ci
    > chodzi, jesteś przeciwko europejskiej tradycji ?"

    Jak dla mnie, Staś Pytalski żadnych pretekstów nie potrzebuje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2022-03-09 14:16:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2022 14:11:31 +0100, Olin wrote:

    > Jak dla mnie, Staś Pytalski żadnych pretekstów nie potrzebuje.

    Ale Kviatek ma racje - bedzie cos pisał o europejskich tradycjach,
    to sie spytam czy ma cos przeciw tradycjom :-)

    J.

  • 17. Data: 2022-03-09 14:51:14
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Jacek Maciejewski napisał(a):

    > I co, myślisz że zaraz rzucę się wysłuchiwać bałwana? Jeśli chcesz bym
    > się ustosunkował to wysil się i napisz jak "im wygarnął".
    > Jak znam bałwana to połączył ruską agresję na Ukrainę z polskim łamaniem
    > własnej konstytucji i powiedział że nie czas żałoważ róż kiedy płoną
    > lasy. Zaiste, jak przystało na bałwana.

    Chodzi o to że niemcy którzy robili najwięcej biznesów z ruskiem
    za pomocą swoich "ż"/DE mediów w PL szturchali PL przeciwko RU.
    Co zresztą było w interesie samych niemców. Jak PL nie kupi np. gazu od ruska,
    kupi ruski gaz od niemca już za pomocą "ż"/DE pośredników.

    Znane są również inne figle. Ruski gaz jechał do usa, stamtad wracał do PL
    już jako usański gaz. "ż" pośrednik zarobił, gaz się "wyprało" i jest gitowo:)

    I wklejka okolicznościowa.

    cyt.
    Dla przesłania MIG-ów Ukraińcom bezpośrednio z Polski dali zielone
    światło, a pomysł chwalili. Na propozycję ich przekazywania za pośrednictwem
    amerykańskiej bazy w Ramstein stwierdzili, że "budzi to obawy USA i całego NATO".

    Teraz widzicie w jaki kanał chcieli nas wpakować?

    Wszyscy mają ochotę kopnąć niedźwiedzia, ale najlepiej cudzą nogą:)

  • 18. Data: 2022-03-09 21:27:01
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Jak znam bałwana to połączył ruską agresję na Ukrainę z polskim łamaniem
    > własnej konstytucji i powiedział że nie czas żałoważ róż kiedy płoną

    Ale jak widać jednego bałwana to ujęło...

  • 19. Data: 2022-03-09 21:28:51
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Poczekamy, zobaczymy. A to juz dzis ma byc.
    >
    > Dwa tygodnie temu potraktowali by pewnie jak oszoloma,
    > ale dzis ... kto wie ...

    Serio ktoś myślisz, że tego palanta ktoś potraktuje poważnie?
    Z jakiego niby powodu?
    Zdrowy w ogóle jesteś?

  • 20. Data: 2022-03-10 10:24:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Mar 2022 21:28:51 +0100, n...@o...pl wrote:

    > Serio ktoś myślisz, że tego palanta ktoś potraktuje poważnie?
    > Z jakiego niby powodu?
    > Zdrowy w ogóle jesteś?

    Jesli go w ogole słuchali, to mogli pomyslec, ze niestety, ale dobrze
    mowi. Sami jestesmy tej wojnie winni. Tzn oni są :-)

    https://tvn24.pl/polska/parlament-europejski-glosowa
    nie-nad-mechanizmem-warunkowosci-jak-glosowali-polsc
    y-europoslowie-5629619

    strasznie dlugo liczą głosy :-)
    jakies przedszkolaki na palcach, skoro glosowanie wieczorem,
    a wyniki maja dzis rano :-)

    J.