  • 11. Data: 2002-11-26 15:36:07
    Temat: Re: Jaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej?
    Od: "Junior" <z...@i...pl>

    Popraw mnie jeśli się mylę.
    Wychodzi na to, że na 100% zostanę uznany za winnego i czeka mnie jakaś
    kara?
    Pozdro
    Junior

  • 12. Data: 2002-11-26 17:45:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Junior <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@a...poleczki.dialup.inet
    ia.pl...
    > Popraw mnie jeśli się mylę.
    > Wychodzi na to, że na 100% zostanę uznany za winnego i czeka mnie jakaś
    > kara?

    Kara? hmm w stosunku do nieletnich stosuje się środki wychowawcze a nie
    karze się nieletniego :-) jesli podlega on sądowi dla nieletnich ...
    kare zastosowuje się wobec nielata kiedy kwalifikuje sie pod k.k. wtedy sie
    przekazuje sprawe do wydz. karnego celem wymierzenia kary
    wobec nieletnich sady rodzinne nie stosuja kar tylko środki wychowawcze :-)

    Sandra

  • 13. Data: 2002-11-26 18:34:55
    Od: "Junior" <z...@i...pl>

    1. Więc czy przez te środki wychowawcze będę mieć "zabrudzone" akta?
    2. Czy po takich środkach wych. będę mógł pracować w policji?
    Pozdro
    Junior

  • 14. Data: 2002-11-26 20:49:50
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Junior <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@a...poleczki.dialup.inet
    ia.pl...
    > 1. Więc czy przez te środki wychowawcze będę mieć "zabrudzone" akta?

    to zależy jaki zostanie zastosowany środek np. o upomnieniu nie informuje
    się rejestru w wa -wie

    > 2. Czy po takich środkach wych. będę mógł pracować w policji?

    zależy od zastosowanego srodka

    Sandra