  • 1. Data: 2002-11-25 12:39:09
    Temat: lapowki i policja
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    czy ktos moze z grupowiczow toczyl batalie (badz walke z wiatrakami) czyli
    walczyl z lapowkarstwem w policji drogowej?

    ania

  • 2. Data: 2002-11-25 13:12:36
    Temat: Re: lapowki i policja
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    > czy ktos moze z grupowiczow toczyl batalie (badz walke z wiatrakami) czyli
    > walczyl z lapowkarstwem w policji drogowej?

    Walcz śmiało.Nie dawaj.Łapówkarstwo jest naszym(dających) dziełem.Suka nie
    da pies nie wezmie;))
    Jeśli Cię energia rozpiera to proponowałbym Ci zacząć od walki z korupcją
    wśród polityków.Na przykład wśród posłów.Tam jest z czym walczyć no i
    splendor większy w razie zwycięstwa;) Albo w sądownictwie??

    Leszek

    GG 1631219

  • 3. Data: 2002-11-25 13:37:10
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > czy ktos moze z grupowiczow toczyl batalie (badz walke z wiatrakami) czyli
    > walczyl z lapowkarstwem w policji drogowej?

    najlepiej nagrac/jesli oczywiscie to mozliwe/ taka rozmowe z policjantem
    lapowkarzem, zanotowac numery banknotow i do razu zglosic taki przypadek w
    Komendzie Glownej policji - Zarzad Spraw Wewnetrznych. nalezy tepic
    policjantow lapowkarzy!!!

    ssj5

  • 4. Data: 2002-11-25 13:50:38
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > lapowkarzem, zanotowac numery banknotow i do razu zglosic taki przypadek w
    > Komendzie Glownej policji - Zarzad Spraw Wewnetrznych. nalezy tepic

    nie dalam lapowki - oni mi ja zaproponowali:-(
    kazalam wypisac mandat, chociaz uwazam iz jechalam o 23 km/h mniej niz oni
    twierdza (tzn jechalam za szybko, ale nie az tyle, trudno - to nie jest do
    udowodnienia)
    dzwonilam od razu na policje po zdarzeniu i na zlozenie osobiste zeznan nie
    mialam czasu - wiec biore sie za chwile za pisanie pisma - i nie wiem czy
    adresowac do komendy miejskiej we wloclawku czy do komendy i do prokuratury
    od razu

    ania

    ps
    po stwierdzeniu zeby lepiej wypisywal ten mandat - zaczelo sie:-( 30 minut
    spradzali wszystko!
    nie dziwi mnie to - bo w sumie dobrze ze sa tak dokladni, tylko to
    "dlaczego" byli tacy dokladni:-(

  • 5. Data: 2002-11-25 14:30:55
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > spradzali wszystko!
    > nie dziwi mnie to - bo w sumie dobrze ze sa tak dokladni, tylko to

    Aniu, jesli masz dowody na lapowke, doprowadz sprawe do konca. Nie pisz do
    komendy - jesli juz to do wojewodzkiej - a najlepiej do Prokuratury z
    powiadomieniem wojeowodzkiej. powodzenia zycze. Powiem brzydko - upieprz
    ich!!!!

    ssj5

  • 6. Data: 2002-11-25 14:48:15
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Aniu, jesli masz dowody na lapowke, doprowadz sprawe do konca. Nie pisz do
    > komendy - jesli juz to do wojewodzkiej - a najlepiej do Prokuratury z
    > powiadomieniem wojeowodzkiej. powodzenia zycze. Powiem brzydko - upieprz

    tak zrobie - dzieki wielkie - bede informowac co sie dzieje

    ania

  • 7. Data: 2002-11-25 14:56:04
    Od: "carlosky" <k...@p...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    > czy ktos moze z grupowiczow toczyl batalie (badz walke z wiatrakami) czyli
    > walczyl z lapowkarstwem w policji drogowej?

    a po co?
    oni je duzo lepiej spozytkuja niz nasz rzad

    pozdrawiam,

    carlo
    ******************************
    SkyDive is my favourite waste of time

  • 8. Data: 2002-11-25 15:01:06
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > oni je duzo lepiej spozytkuja niz nasz rzad

    bo akie rzeczy musza sie zmienic - ale wszedzie - bo inaczej bedzie dalej
    tak jak jest albo coraz gorzej, wiec dopoki mi sil starczy bede walczyc

    ania

  • 9. Data: 2002-11-25 15:04:40
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <arte0e$ffb$1@druid.ceti.com.pl>, ania wrote:
    > bo akie rzeczy musza sie zmienic - ale wszedzie - bo inaczej bedzie dalej
    > tak jak jest albo coraz gorzej, wiec dopoki mi sil starczy bede walczyc

    I bardzo dobrze, ale mam nadzieje ze masz dowody, bo inaczej mozesz sobie
    narobic sporo klopotow.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2002-11-25 15:34:05
    Od: "carlosky" <k...@p...pl>

    > bo akie rzeczy musza sie zmienic - ale wszedzie - bo inaczej bedzie dalej
    > tak jak jest albo coraz gorzej, wiec dopoki mi sil starczy bede walczyc

    ale z czym?
    przeciez nikt nie zmusi Cie do zapalcenia lapowki i zaden policjant tego na
    Tobie nie wymusi, moze delikatnie zasugerowac, ale nic poza tym i jesli nie
    zrozumiesz sugestii albo nie bedziesz chciala jej zrozumiec to zaplacisz
    mandat i juz
    najpierw walcz ze soba i nie popelniaj wykroczen drogowych to nie bedzie
    powodow do palcenia ani mandatow ani lapowek...

    pozdrawiam,

    carlo
    SkyDive is my favourite waste of time