    From: l...@p...onet.pl (LS)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak ze wzgledow formalnych odroczyc proces ?
    Date: Thu, 17 Jan 2002 06:53:37 GMT

    >A czy art. 214 i 215 KPC nie są jedynymi przypadkami kiedy można odroczyć
    >rozprawę (nie posiedzenie - bo to na zgodny wniosek stron, art. 156)?

    Jest to posiedzenie sadu cywilnego, w ktorym jestem powodem. Zostem
    zwolniony dyscyplinarnie i walcze o sprostowanie swiadectwa pracy. Mam
    juz termin posiedzenia.

    Przy okazji drugie pytanie. Podalem pracodace do sadu o zwolnienie za
    wypowiedzeniem. W czasie, kiedy moj pozew dotarl juz do sadu -
    pracodawca zmienia zdanie i zwalnia mnie dyscyplinarnie. Pisze drugi
    pozew. Czy zlozyc go wczesniej w sadzie, czy tez przyniesc ze soba na
    posiedzenie i poprosic o dolaczenie do akt. Jak zatytulowac ten drugi
    pozew. Chodzi mi o to, ze to jest dla mnie ta sama sprawa.