  • 11. Data: 2017-01-24 18:02:05
    Temat: Re: Jak zaplacic adwokatowi stronie przeciwnej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-24 o 15:51, gosc pisze:

    > No żeby ktos mi pozniej nie przyslal jakiegos pisma ze mam zaplacic
    > koszty z jakimis odsetkami

    Wpłać mi stówkę, to ci nie przyślę takiego pisma.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-01-24 18:35:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W tym, ze niespodziewanie przyjdzie smutny pan i zabierze telewizor.

    -----

  • 13. Data: 2017-01-24 18:46:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-24 o 18:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > W tym, ze niespodziewanie przyjdzie smutny pan i zabierze telewizor.

    Kolejny nawiedzony, nie znający się na rzeczy.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-01-25 07:57:37
    Od: gosc <g...@o...eu>

    W dniu 2017-01-24 o 18:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > W tym, ze niespodziewanie przyjdzie smutny pan i zabierze telewizor.

    najpierw to bym musiał czegos nie zapłacic, a mi NIC nie przyszło do
    zapłaty, przyszlo tylko z sadu to wszystko zapłaciłem

  • 15. Data: 2017-01-25 12:00:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Rób jak chcesz, Twój telewizor ;-)
    W większości spraw sąd nie ma obowiązku wysyłania Ci wyroku (niestety_nie_ma, ale to
    jakby inna sprawa).
    O egzekucję niezapłaconych kosztów pełnomocnika procesowego może wystąpić zarówno
    strona, jak i sam pełnomocnik.

    -----