  • 1. Data: 2017-01-23 14:44:10
    Temat: Opłata za wydanie warunków technicznych
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Za wydanie warunków technicznych przyłączenia się do kanalizacji
    sanitarnej w komunalce mojej gminy się nie płaci. Ale ponieważ
    kanalizacji nie ma w drodze i nie mogę się podłączyć, to podpisałem
    umowę przyłączeniową dotyczącą budowy odcinka z moich środków.

    Wraz z umową została wystawiona faktura z dwiema pozycjami:
    - wydanie warunków technicznych sieci kanalizacji sanitarnej
    - wydanie warunków technicznych przyłączenia do kanalizacji sanitarnej

    Każda z pozycji obarczona kosztem 90zł z VAT.

    Co do pierwszej pozycji, to nie wiem ale co najmniej druga pozycja - ta
    o przyłączeniu - brzmi identycznie jak wniosek gdyby ta sieć istniała. W
    komunalne usłyszałem, że muszę opłacić obie pozycje. Dałem się zrobić w
    konia czy to faktycznie dwie różne rzeczy?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz