  • 11. Data: 2008-09-13 00:39:04
    Temat: Re: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli np. zameldowanego już tam lokatora :)

    Nie.
    Zameldowany to za mało. Musi miec tytuł prawy do lokalu.
    Umowa uzyczenia, najmu, przydział, cokolwiek.

    Zwróć uwagę, że np. dorosłe dzieci, mimo, że mieszkają w
    domu/mieszkaniu rodziców, nie mają prawa poświadczyć zameldowania np.
    dla swojej drugiej połówki.
    Musi to zrobić, ktoś kto taki tytuł posiada.
    Inna sprawa, że odmowa tego podpada już pod paragraf.

  • 12. Data: 2008-09-13 06:39:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Arek pisze:

    > A o wyroku Trybunału Konstytucyjnego z 27.5.2002 r. - K 20/01 nie słyszał?

    Zatem zacytuj przepisy sprzed wyroku Trybunału, a następnie zacytuj
    przepisy obecnie obowiązujące. A potem przyznaj rację, że przy
    meldowaniu zamieszkanie musi być poświadczone przez osobę mającą tytuł
    prawny do lokalu.

    > Poczkaj i będzie :)

    To zapraszam na forum onetu z takimi rewelacjami.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-09-13 06:41:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Musi to zrobić, ktoś kto taki tytuł posiada.
    > Inna sprawa, że odmowa tego podpada już pod paragraf.

    Nieprawda, odmowa poświadczenia nie jest karalna.

  • 14. Data: 2008-09-13 06:47:22
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > To zapraszam na forum onetu z takimi rewelacjami.

    Też to słyszałem. Któryś z polityków/nie pamiętam który/swego czasu palną,
    że chcą taki manewr wykonać. No, ale od gadania jak to zwykle bywa do
    wykonania może być droga trudna i długa.
    --
    Maluch

  • 15. Data: 2008-09-13 06:53:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maluch pisze:

> [...]
    > palną, że chcą taki manewr wykonać. No, ale od gadania jak to zwykle
    > bywa do wykonania może być droga trudna i długa.

    Od paplania polityków do podania konkretnej daty wprowadzenia
    przepisu droga daleka.

  • 16. Data: 2008-09-13 06:58:26
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > takimi rewelacjami.

    > Od paplania polityków do podania konkretnej daty wprowadzenia przepisu
    > droga daleka.

    Pewnie. Potem to jakoś dziwnie ucichło. Przynajmniej do mnie nic nie
    dotarło, aby konkretnie coś się działo w tej sprawie.
    --
    Maluch

  • 17. Data: 2008-09-13 08:19:48
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Maluch" napisał:

    > Pewnie. Potem to jakoś dziwnie ucichło. Przynajmniej do mnie nic
    > nie dotarło, aby konkretnie coś się działo w tej sprawie.

    Bo jak przyszło do konkretów, to się okazało, że trzeba by było
    zmienić tysioncpińcet ustaw, łącznie z zasadniczą :>

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 18. Data: 2008-09-13 08:27:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Aicha pisze:

    > Bo jak przyszło do konkretów, to się okazało, że trzeba by było
    > zmienić tysioncpińcet ustaw, łącznie z zasadniczą :>

    Tak to jest, jak się obiecuje cuda.

  • 19. Data: 2008-09-13 10:04:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Aicha napisał:
    > Bo jak przyszło do konkretów, to się okazało, że trzeba by było
    > zmienić tysioncpińcet ustaw, łącznie z zasadniczą :>

    Doprawdy?
    A co takiego jest w konstytucji co by sankcjonowało obowiązek meldunkowy?

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 20. Data: 2008-09-13 10:07:43
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Doprawdy?
    > A co takiego jest w konstytucji co by sankcjonowało obowiązek meldunkowy?

    Nie łapiesz, że Aicha ironicznie pisze?
    --
    Maluch