  • 1. Data: 2008-09-13 06:29:46
    Temat: odliczenie kosztów telefonu
    Od: "byniom" <b...@i...pl>

    Psiadam telefon komórkowy na moje nazwisko (prywatny) a wkrótce otwieram
    działaność i mam pytanie czy będę mógł odliczać koszty faktór za rozmowy czy
    będę musiał przepisać cesję na otwartą działalność ?

  • 2. Data: 2008-09-13 08:00:10
    Temat: Re: odliczenie kosztów telefonu
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    byniom pisze:
    > Psiadam telefon komórkowy na moje nazwisko (prywatny) a wkrótce otwieram
    > działaność i mam pytanie czy będę mógł odliczać koszty faktór za rozmowy czy
    > będę musiał przepisać cesję na otwartą działalność ?

    zmienisz u operatora

    AFAIR to pare lat temu nie kosztowało to nic.

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2008-09-13 08:01:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    icek2 pisze:

    > zmienisz u operatora
    >
    > AFAIR to pare lat temu nie kosztowało to nic.

    Czy brak nazwy skróconej na fakturze uniemożliwia księgowanie kosztu
    do DG?

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-09-13 08:03:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Czy brak nazwy skróconej na fakturze uniemożliwia księgowanie kosztu
    > do DG?

    Źle się wyraziłem. Chodziło mi o nazwę przedsiębiorcy składającą się
    z imienia i nazwiska, bez dodatku.

    A jeśli DG nie będzie miała w nazwie dodatku, to też trzeba
    przerejestrować telefon na firmę? Na czym to przerejestrowanie będzie
    polegało?

  • 5. Data: 2008-09-13 08:13:14
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > A jeśli DG nie będzie miała w nazwie dodatku, to też trzeba
    > przerejestrować telefon na firmę? Na czym to przerejestrowanie będzie

    AFAIR to NIP na fakturze teraz nie masz

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2008-09-13 08:15:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    icek2 pisze:

    > AFAIR to NIP na fakturze teraz nie masz

    A jeśli mam?

  • 7. Data: 2008-09-13 08:40:20
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > A jeśli mam?

    jesli masz to AFAIK to mozna
    wszak firmą osoby fizycznej jest jej imię i nazwisko
    i chyba US by nic nie miał przeciwko

    ale w czym problem by zmienić dane u operatora? na 99% pewien jestem ze
    to odbędzie sie za free

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2008-09-13 08:42:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    icek2 pisze:

> [...]
    > i chyba US by nic nie miał przeciwko
    >
    > ale w czym problem by zmienić dane u operatora? na 99% pewien jestem ze

    U komórkowych może tak, ale UPC robi kłopoty.