  • 1. Data: 2008-09-12 21:51:42
    Temat: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Chcę zameldować moją narzeczoną u siebie.
    Mieszkam w gminnym mieszkaniu którego głównym najemcą jest mieszkający
    ze mną ojciec. Normalnie poszedłby sam i to załatwił ale jest inwalidą i
    nie wstaje z łóżka. Jak załatwić tą sprawę bezproblemowo. Jakieś
    upoważnienie pisemne zwykłe czy musi być notarialne ( mam notarialne do
    działań w ojca imieniu takie ogólne ale jest tam wyszczególnine że w
    sprawach lokalowych też ).
    Narzeczona dziś wymeldowała się z miejsca dotychczasowego meldunku. W
    poniedziałek chciałbym ją zameldować u siebie. Jak to załatwić by miało
    ręce i nogi i nikt nie mógł się przyczepić?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-09-12 22:07:41
    Temat: Re: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Norbert wrote:
> [...]
    > poniedziałek chciałbym ją zameldować u siebie. Jak to załatwić by miało
    > ręce i nogi i nikt nie mógł się przyczepić?

    weź prawo do lokalu, jakiś przydział, czy co tam jest, swoje
    pełnomocnictwo, swój dowód, dziewczynę i już.
    Powinno wystarczyć.
    Jakby pani z lakierem na paznokciach i w szmince na gębie robiła jakieś
    wątpliwośći prosić kierownika,
    dokumenty przyjąć muszą, co najwyzej odpwoiedzą na piśmie, że nie
    (ciekawe jak)
    w razie odmowy przyjęcia dokumentów wezwać policję.
    Potem zrobić w tył zwrot. Skargę napiszecie już z domu.

  • 3. Data: 2008-09-12 22:21:43
    Od: Norbert <n...@M...com>

    witek pisze:

> [...]
    > (ciekawe jak)
    > w razie odmowy przyjęcia dokumentów wezwać policję.
    > Potem zrobić w tył zwrot. Skargę napiszecie już z domu.

    To mała mieścinka i urząd gminy mam posesje obok.
    Nie spodziewam się robienia problemów ale wolę dmuchać na zimne.
    Prawo do lokalu, no mam umowe najmu ( mieszkamy tu juz 20 lat ) w ktorej
    jest ze ojciec jest najemcą a ja zameldowany jako syn.
    Mieszkanie jest 3 pokojowe , wczesniej mieszkala z nami babcia ale
    zmarła 10 lat temu i tak zostalismy jako zameldowani ja i ojciec.
    Jdyne opłaty jakich wzrostu sie spodziewam to wielkość ryczałtu za wodę
    bo narazie jest liczona na 2 osoby więc wzrośnie do 3 osob.
    To samo z wywozem nieczystości pewnie będzie.
    CO jest liczone od metra wiec nie powinno drgnąć.
    Mała mieścinka więc wszyscy się znają. Może nawet umowa najmu nie bedzie
    potrzebna bo bym miał szukania na tydzien.
    Chodzi mi o to czy upowaznienie notarialne ktore mam wystarczy bym w
    imieniu ojca zezwolił na meldunek i by nie robili kłopotu z tego.
    A może wystarczy zwykłe upoważnienie napisane na kompie i podpisane
    przez ojca ze wyraza zgode i chec by moja narzeczona zostala tutaj
    zameldowana. Pytam bo nie chcialbym by wiedziano ze mam takie pelne
    pelnomocnictwo z pewnych względów.

  • 4. Data: 2008-09-12 22:44:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Norbert napisał:
    [..]
    > Narzeczona dziś wymeldowała się z miejsca dotychczasowego meldunku. W
    > poniedziałek chciałbym ją zameldować u siebie. Jak to załatwić by miało
    > ręce i nogi i nikt nie mógł się przyczepić?

    A w czym problem?
    Idzie do urzędu i zgłasza adres swojego zamieszkania.
    Mają obowiązek taki meldunek wpisać.

    Tylko co chcesz osiągnąć?
    Za kilka miesięcy - od 1 stycznia 2009 - przestaje istnieć.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.reputacja.net

  • 5. Data: 2008-09-12 22:45:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Arek pisze:
    > Użytkownik Norbert napisał:
    > [..]
    >
    > A w czym problem?
    > Idzie do urzędu i zgłasza adres swojego zamieszkania.
    > Mają obowiązek taki meldunek wpisać.

    Zamieszkanie musi być poświadczone przez osobę mającą tytuł prawny do
    lokalu.

    > Tylko co chcesz osiągnąć?
    > Za kilka miesięcy - od 1 stycznia 2009 - przestaje istnieć.

    Podstawa prawna?

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 6. Data: 2008-09-12 23:29:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Zamieszkanie musi być poświadczone przez osobę mającą tytuł prawny do
    > lokalu.

    Czyli np. zameldowanego już tam lokatora :)

    A już jak ma umowę najmu to w ogóle bez dyskusji!

  • 7. Data: 2008-09-12 23:47:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Norbert wrote:

> [...]
    > przez ojca ze wyraza zgode i chec by moja narzeczona zostala tutaj
    > zameldowana. Pytam bo nie chcialbym by wiedziano ze mam takie pelne

    Jeśli to mała mieścina i wszyscy się znają, to w urzędzie są takie
    druczki do meldunku. tam jest miejsce na podpis.
    I moze to byc podpis albo twoj na podstawie pełnomocnictwa, albo podpis
    ojca. Wszystko jedno czyj.
    Jeśli babka woli podpis ojca i nie ma zastrzezen do tego, ze wezmiesz
    karteczke i przyniesiesz podpisana przez ojca, to niech jej bedzie.
    Twoj podpis na podstawie pelnomocnictwa tez jest wystarczajacy.

  • 8. Data: 2008-09-12 23:56:06
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Arek pisze:

    > Tylko co chcesz osiągnąć?
    > Za kilka miesięcy - od 1 stycznia 2009 - przestaje istnieć.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Co przestaje istniec???

  • 9. Data: 2008-09-13 00:16:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Liwiusz napisał:
    > Zamieszkanie musi być poświadczone przez osobę mającą tytuł prawny do
    > lokalu.

    A o wyroku Trybunału Konstytucyjnego z 27.5.2002 r. - K 20/01 nie słyszał?

    > Podstawa prawna?

    Poczkaj i będzie :)

    pozdrawiam
    Arek