    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak załatwić sprawę meldunku?
    Date: Fri, 12 Sep 2008 17:07:41 -0500

    Norbert wrote:
    > Chcę zameldować moją narzeczoną u siebie.
    > Mieszkam w gminnym mieszkaniu którego głównym najemcą jest mieszkający
    > ze mną ojciec. Normalnie poszedłby sam i to załatwił ale jest inwalidą i
    > nie wstaje z łóżka. Jak załatwić tą sprawę bezproblemowo. Jakieś
    > upoważnienie pisemne zwykłe czy musi być notarialne ( mam notarialne do
    > działań w ojca imieniu takie ogólne ale jest tam wyszczególnine że w
    > sprawach lokalowych też ).
    > Narzeczona dziś wymeldowała się z miejsca dotychczasowego meldunku. W
    > poniedziałek chciałbym ją zameldować u siebie. Jak to załatwić by miało
> [...]

    weź prawo do lokalu, jakiś przydział, czy co tam jest, swoje
    pełnomocnictwo, swój dowód, dziewczynę i już.
    Powinno wystarczyć.
    Jakby pani z lakierem na paznokciach i w szmince na gębie robiła jakieś
    wątpliwośći prosić kierownika,
    dokumenty przyjąć muszą, co najwyzej odpwoiedzą na piśmie, że nie
    (ciekawe jak)
    w razie odmowy przyjęcia dokumentów wezwać policję.
    Potem zrobić w tył zwrot. Skargę napiszecie już z domu.