  • 1. Data: 2002-01-20 20:47:55
    Temat: Jak uzyskać swiadectwo pracy jezeli firma nie istnieje
    Od: "Aneta" <l...@p...onet.pl>

    Moj tata pracowal kiedys w prywatnej firmie(okolo 7 lat do 1969roku), wtedy
    nie zarzadal swiadectwa, ktore jest mu teraz potrzebne. Musze dodac, ze ci
    wlasciciele juz dawno nie zyja, ale sa ludzie, ktorzy moga to poswiadczyc.
    Pytanie, gdzie mozna sie zwrocic o jakiekolwiek chociazby zaswiadczenie czy
    cos? Prosze Was o pomoc.

    z gory dziekuje Aneta

  • 2. Data: 2002-01-22 16:38:32
    Od: "miki" <k...@c...at>

    ja tez mam ten sam problem.... conieco mozna uzyskac z ZUSu... ale to za
    malo

  • 3. Data: 2002-01-23 08:14:14
    Od: "Ana25" <a...@g...pl>

    Użytkownik miki <k...@c...at> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cAg38.25962$5...@n...chello.at...

    > ja tez mam ten sam problem.... conieco mozna uzyskac z ZUSu... ale to za
    > malo
    >
    > Z tego co słyszałam oprócz ZUS-u są jeszcze archiwa Państwowe w których
    akta pracownika powinno się przechowywać po zlikwidowaniu przez firmę
    działaności. Na pewno wykaz takich instytucji ma ZUS w związku z tym, że
    każą gromadzić dokumenty do naliczenia kapitału początkowego. Najlepiej tel.
    do ZUS-u w W-wie.